Var finner jag vävband 2 1/8" brett? Butik eller leverantör tack?

En beg Nörröna säck hade kapat midjebälte. Trist när det inte går om med kläder på, speciellt så här års. Imperial tum gäller än i många brancher så hr Larsson får stå ut med måttanvändningen.
 
Johan,
jag har nog en hel påse 50 mm spännen liggande bland Alaskarenoveringsmaterialet
och att sy på/skarva dit 50 mm band är en bagatell - om du postar upp bältet så kan jag fixa det.
Håller ändå på att bygga om en Alaska till brorsonens flickvän just nu - så Sailriten är framrullad
och driftsatt... Hon ska få en, i helt egen färgställning, som julklapp... :)
/Odd

PS
När nu Haglöfs inte gör några Alaskor längre, inte ens som specialbeställning, så får man göra dem själv
- och då är det roligare att göra jobbet i en färgkombination som aldrig förekommit från Haglöfs...
Och naturligtvis komplett med både bärsele/bälte Special samt Mantorsele och ramförlängare m.m....
 
Senast ändrad:
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
fritänkare Var köper jag paraffin & bivax (g1000-vax) billigast? Butiker och leverantörer 7
JohnnyL Gröna kartan, var i Göteborg Butiker och leverantörer 5
Maria Lund Var hittar jag Oakley Surf (ryggsäck)? Butiker och leverantörer 0
ÄventyrsCompaniet då var det sluthandlat på ITAB ...jacka totalhavererade! Butiker och leverantörer 87
zotter Var ligger friluftsbutiken "Go" i Stockholm? Butiker och leverantörer 10
Info Icebreaker kalsonger - webshop var? Butiker och leverantörer 5
Ingebrigtl Var köpa Koflach Arctis Expedition i Göteborg eller på nätet? Butiker och leverantörer 3
prylManne Friluftsbutiker i göteborg? vilka och var? Butiker och leverantörer 10
marelius Nalgene all-terrain bottle - var? Butiker och leverantörer 1
frtmarcus Var kan jag hitta Outdoor Research (OR) produkter? Butiker och leverantörer 8
Busse Var hitta Mountain Hardware Butiker och leverantörer 3
Jeobald Var hitta Viking? Butiker och leverantörer 0
dilbert3000 Var köper jag Deuter - Internationella sajter Butiker och leverantörer 2
Seebra Jag blev scammad :(( Butiker och leverantörer 28
Tomas J Konstigt mail ang. en sak jag har till salu på prylmarknaden Butiker och leverantörer 4
srpp Jag hoppas innerligt på förbättring. Butiker och leverantörer 20
grodanbolle Jag mejlade Sverker på Plus! Butiker och leverantörer 79
Jag tror att jag gjort ett klipp! Butiker och leverantörer 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.