Kalle E; sa:
Otroligt FJS! När jag gick hem i fredags från jobbet hade du lagt in 980 inlägg. Nu är det 1031. Hur kul helg har du haft egentligen? Jag trodde du var i full färd med att röka fisk på gården? Är det något forum du låter bli? Grattis till först över 1000 förresten. Eller skall jag beklaga över bristen på riktigt liv?
Kalle
hehe.. Ja du Kalle, om du tittar på mina inlägg så ser du rätt snabbt att jag är närvarande på Utsidan mellan 08.00 - 17.00 Månd-Fred nästan aldrig på kväll eller helg.. Vilket gör att Utsidan aldrig hindrar mitt Farmande eller mitt frilufsande. Sitter man framför datorer hela dagarna så är det lätt hänt att det slinker in lite inlägg speciellt om man är en notorisk åsiktsbajsare och messerschmidt vilket jag nog tyvätt är... Så du behöver nog inte beklaga bristen på riktigt liv..
(just rökerisnickeriet fick vänta då det skulle snickras till svarthönsen som kommer nästa lördag och till fåren som kommer på söndag, sen var det en backventil på ena pumpen som gett sig.. röken står i alla fall högt på "att göra" listan)