• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vandrings/träningskompis i Karlstadstrakten sökes

Hejsan!

Söker någon som kan följa med ut på diverse friluftsaktiviteter och träningspass i de Värmländska skogarna, men även på längre strapatser.

Jag är intresserad av allt från att bara sitta på en stubbe i skogen med nyfångad fisk över öppen eld, till vandring (kortare o längre sträckor) MTB-turer över stock och sten och kajakäventyr i nya vatten.

Om det är några andra i närheten av Karlstadstrakten med liknande intressen som har lust att följa med ut, hör av er så kanske vi kan trampa stigarna tillsammans! :)

/Charlotta
 
Jag kommer att flytta till Karlstad i slutet av augusti och skulle mycket gärna hitta på något då. Är väl främst intresserad av vandring men så länge man kommer ut i skogen så klagar jag inte :)
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.