• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

v30 lr v31

Tänkte bege mig norrut v30 eller v31. Den tilltänkta vandringskamraten fick jobb ute på oljeplattform och kan inte delta tyvärr.

Hojta om intresse finns. Har bil. Öppen för förslag, men Jämtlandstriangeln, Jotunheimen eller Dovre skulle funka fint för mig.

// Jocke, 28
 
Jag åker mot Rondane imorgon kväll (dock från Helsingborg) och kommer att spendera några dagar där innan jag drar vidare till Dovre nästa vecka. 50% toppar och 50% vandring, natur & foto..

vh Lars, 35 (eller nåja.. 36 om en dryg vecka)
 
Hejsan!

Jag kör 27-29/7 beroende på väder i Jämtlandstriangeln istället. Kör ner mellan 4-5/8.

Tänkte mig: Ljungdalen-Helags-Sylarna-Blåhammaren-Gåsen-Ljungdalen. Korta etapper och fina vidder.

Den som är sugen får gärna hojta!

Finns plats i bil även om ni inte vill slå följe. Resa upp tar 7-8 h.

// Jocke
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Joakim Ambrosson v30-31 Reskompis 1
Andreazzz76 Sarek v30 Reskompis 2
torsan Atctic Sea Kayak Race v30 Reskompis 0
halmstadpatrik Fjällvandring V31 Reskompis 7

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.