Utsidan goes fishing?

Hallåj!

Borde inte Utsidans alla läsare träffas på en liten flugfiskesammankomst framöver?

Finns det intresse att se ansiktena bakom web-signaturerna och praktisera istället för diskutera (tja, det kan man ju göra över en öl vid korvgrillningen också)?

Ett förslag skulle t ex vara Fyrväpplingen norr om Stockholm (ok, något själviskt eftersom jag råkar bo i Stockholm).

Peppe
 
Trevligt förslag

Ska vi utse dig till sammanhållare, får du uppge din E-post adress i din profil.

Före eller efter semestern?

/Björn
 
Hm!
kunde det inte vara närmare Göteborg :)
Annars är det en dunder ide.

Mvh
Thomas
 
Ehhh...

Stockholm och Göteborg ? Var ligger det? ;)
Nja om ni/vi kunde mötas lite mer norrut så lär man ju kanske kunna vara med..

/Anders B
 
Mer söderut så kommer jag :)

Nä nu ska jag inte vara sån. Bra idé helt klart, men sthlm är för lång resa för mig.
 

clindh

Forumvärd
Det här är inget stort, organiserat evenemang och det går ju inte heller att dra ihop alla till en punkt. Så jag föreslår att ni "därnere" och "däruppe" utlyser dylika spontanträffar, det verkar finnas intresse.

(Lite av idéen med Utsidan är att uppmuntra och förenkla spontanturer och möten, till skillnad från de mer strukturerade organisationernas grundligt planderade och ledarledda utfärder och träffar, typ Friluftsfrämjandet. Let's do it!)
 
Fishing friend down under

Det är underbart brook.

En sann utsidare, glömmer inte sina flugvänner, när han befinner sig på andra sidan jordklotet.:)

Tight lines.

Mvh/Björn
 
På lördag eller längre fram?

Hej!

Det var inte så många som verkade sugna på lördag. Kanske beror på att Utsidans läsare inte bor i Stockholm? Eller att det var för kort framförhållning?

Hur som helst, fiska måste man. Känner några för att köra "Utsidan goes fishing" nu på lördag till Fyrväpplingen så maila mig på peppe_malmqvist@hotmail.com.

Om det inte blir några så kan vi väl ta det längre fram?

Vad tycker ni?

Peppe
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
mats.nystrom Gäddmagneter på Utsidan? Fiske 4
Dan B Bushcraft fishing Fiske 2
Usse Gone fishing! Fiske 3
olleforpresident Competition Fishing Club på Nätet! Fiske 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.