Torp_2

(jag klipper in från tråden "torp")

Rungá; sa:
Manngårde är för stora för mitt behov och det alternativ du erbjuder är F U L T någon form av pseudostabbur.
Tomten är ju helt sjukt bra, och här kan man faktiskt riva allting och bygga vad man vill. Vilket också bekymrar mig!!!
 
Men.. jo.. det är bara ett litet problem kanske! Jag är ju dock en kyckling, men att vandra ensam förbi där på kvällen är väl en sån sak som man bara gör 1 gång! :)
 
Mepps1; sa:
(jag klipper in från tråden "torp")

Rungá; sa:
Manngårde är för stora för mitt behov och det alternativ du erbjuder är F U L T någon form av pseudostabbur.
Tomten är ju helt sjukt bra, och här kan man faktiskt riva allting och bygga vad man vill. Vilket också bekymrar mig!!!
Skall man köpe ett stortorp riva ner allt och bygga ett plasttorp. Ne de ej ju Kirstångens grej. Jag vill ha genuin timring med drag i springor. Ev någon grånad ribbpanel. ...*letar*....
 
Nu har jag hittat mitt torp. Den kan vara i behov av lite upprustning? Var det finns vet jag inte, bara torpmannen vet så han kansek kan berätta när han loggar in igen.
cpic4284814644d1a.jpg
 
cpic3fba534dded8e.jpg


Mâste det ligga mitt i i lapphelvetet? Annars kanske det här torpet pâ Mallis kunde vara nât? Garanterat inget rinnande vatten, ej heller el, men öppen spis och fotogenlampor.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Sindre Enkel duschlösning för torp m el men utan vatten Bo och sova 11
chinerunner Torp Bo och sova 76

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.