Telisåkare i Åre

razmoo@usa.net (Rasmus Wermer)

Gäst
Du som åker telis och befinner dig i Åre över säsongen.


Vill du utveckla din åkning tillsammans med andra likasinnade. Vi är några som tänkt samla telis intresserade och starta en verklighetens diskussionssida i backen.


Intreserad/vill veta mer? Hör av dig.
 
telisar även i Kittelfjäll !

Hejsan !
Bra idé tycker jag. Jag själv åker dock mest i Kittelfjäll och där är attityden så att man hänger automatiskt med dom som åker telisar. Kaka söker maka eller hur det nu var.Fast roligast tycker jag det är att hänga på ett gäng som består av kombinerat telis-och brädåkare. Då lär man sig lite quarterpipehopp också.Ska ni till Kittelfjäll i vinter och åker telisar så maila gärna mig kan vi ta ett fett åk tillsammans.
MVH Mats, Umeå
 

enghult@algonet.se (Martin)

Gäst
Bra idé!

Bra idé Rasmus med levande diskussion!


Jag kan garantera att du hittar likasinnade i


Östersund Telemark Club
www.telemark.z.se


Vi finns i stora skaror i Åre och har alltid synpunkter om hur man åker och vart man åker.
Man hittar alltid någon att åka med och att "tråka" med och vi har alltid roligt!
I år har vi skidskolehelg i Åre 22,23/1. Den brukar alltid bli succé. Ifjol var vi ca 150 elever och 30 instruktörer. Ett garanterat perfekt tillfälle att förkovra sig i telemarksvängens njutning!


Väl mött i Åre!
/Martin
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Anders_Gr Nybörjare till Åre vecka 11 Telemark 0
651222 Tips på boende i Åre Telemark 2
eh Åre boende Telemark 0
Multisport på Snö i Åre Telemark 0
Topptur i Åre? Telemark 1
Bilplats till ÅRE Telemark 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.