• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Tågluff

Hej!!
Är en 19årig tjej tänker dra från detta kalla hål i augusti i form av tågluff i Europa(väst) tänkte hanka mig fram på lite ströjobb om sådana finns.
Vore kul att åka med någon, kille/tjej spelar ingen roll gärna 19-22,tänkte vara borta så länge kassan tillåter:)
 
hej

jo det låter jävligt intresant att bara dra så där...,,jag har tänkt dra till tahiland ett par månader och leva på strö jobb man e ju så jävla les på att bo här och har aldrig nå att gjöra,,men vart hade du tänkt dra då,,,men skriv ett mail till hunter-66@spray.se ,,,,så vi får snacka mer om du vill det,,,ha det bra
 
Hej! Jag ska också ut åka jobba i Europa i höst, och eftersom jag inte vill stnna på samma ställe hela tiden så blir det ju lite kringresande också. alldeles för kallt i sverige! vart hade du tänkt åka? jag försökte skicka ett mail tilldig förut som svar på detta, men det funkade förstås inte, fast jag förstod inte riktigt vad jag gjorde för fel..iaf, mejla mig gärna om du vill, hungrig_alg@hotmail.com

//Heidi
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
jennip Tågluff någon gång under maj-augusti 2014 Reskompis 0
Plumsis Tågluff Reskompis 0

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.