Sugen på en virkad kritpåse?

Någon som är sugen på att köpa en virkad kritpåse? hör av er till Martin Lundblad eller Köckis för att beställa en. Vi virkar efter era önskemål! No logo! än...
 
Boulder bag?

kan ni virka en fet boulderbag i rastafärger?
Kan man ha som mössa om det blir kallt sen..
Vad kostar dom?

-j
 
Det kan du fet-haja!

Visst kan vi gsra en sÎn. Jag ska till vSggen ikvSll. Vi kan snackas vid dSr om hur du vill ha den. Priset beror pÎ hur mycket garn det gÎr Ît.

Vi ses!
 
Kan...

...man få ett ungefärligt pris på en bra kritpåse??? och en boulderbag??? jag är nog intresserad...

kalle
 
priser...

Nu har jag och köckis haft styrelsemöte och satt priserna.
Såhär ser det ut:
vanlig kritpåse 200 pix
halvstor boulderbag 250 pix
stor boulderbag 300 pix

Om ni vill ha väldigt krångliga mönster på era påsar så kanske det blir lite dyrare men det får vi höras om.
Vilka färger vill du ha på påsarna? Mönster?
 
Virkad ?

Jag fattar inte ,. vem fan vill ha en virkad krit påse när det finns fina och bra att köp som ser mycket tuffare ut än en påse som ser ut som en
ihop-troklad-gammal-virkad-duk
(Långt ord om det nu ska sitta ihop)
 
???

Du är ju helt RÖKT!

För det första; kritpåsen är inte virkad av din mormor i rosa afgahn ull utan säkert gjord i någon sorts kevlar/codura blandning i sköna färger.
2; virkningen utförs av två klätter-/virk-proffs som vet EXAKT hur en kritpåse ska vara utformad!
3; Du stöder klubben fina företagsamhet.

RoCk On!
 
Right on spot!

Jepp, grabbar påsarna är skitcoola! Har själv ett par färdigvirkade som behöver en insida. Får jag föreslå en pysselkväll när ni fått in era beställningar?
 
Kritpåse - mall :)

Hej :)

Ny här, och har börjat klubbklättra nydligen.

Är intresserad av att sy min kritpåse själv, men hittar inga färdiga mönster eller liknande.
Någon som skulle kunna hjälpa till med detta?

Tack på förhand!
//
Izaac
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.