• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Senaste nr av Utemagasinet

Har precis kollat på dvd:n som följde med, och sitter och skrattar för mig själv, för jämfört med alla modiga/tokiga människor på den så känner jag mig ganska löjlig nu som inte vågar sova ute själv efter mörkrets inbrott...=)



/Sussie
 
har bara köpt några nummer av nämnda blaska och tycker mest att den känns som ett reklamutskick, jag räknade reklamsidorna en gång och tycker mej minnas att nästan halva tidningen var annonser.
Visst är det bra reportage också men viil inte betala för så mycket reklam.
 
har bara köpt några nummer av nämnda blaska och tycker mest att den känns som ett reklamutskick, jag räknade reklamsidorna en gång och tycker mej minnas att nästan halva tidningen var annonser.
Visst är det bra reportage också men viil inte betala för så mycket reklam.

Håller med! Dock betalar jag inte den själv ;) Vilka friluftstidningar är mer prisvärda då?
 

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.