• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Replagspolare i växjö

Söker någon att klättra med i växjötrakten, speciellt för klättring på kvällar i veckorna. All utomhusklättring av intresse.
 
sent?

Tjena!!

menar du klättra inomhus i växjö? eller utomhus!
Jag är och en polare klättrar ganska mycket, vi är från ljungby! hör gärna av dig!
 
Hej

Jag bor några mil utanför värnamo! Var hade du tänkt klättra? Är i stort sett nybörjare, men med stort intresse. Däremot så såg jag i din profil att du gillar BMW så vi kanske inte går så bra ihop eftersom jag åker ett annat tyskt märke.

/Richard
 
jimmy: jag tror jag skrev utomhus i mitt inlägg, men innomhus kan kanske vara av intresse längre fram.

richard: tror nog att vi ska kunna komma överens ändå:)

Är ni intresserade av att sticka ut eller ska ut så kan ni ju höra av er. Är dock inte i växjö denna veckan
mvh fredrik

0708-674557
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.