• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

replagspartner thailand

hej!

jag ska aka till thailand for klattring i 2 manader i slutet av aret och borjan av nasta ar. soker nagon eller nagra som ar sugna pa att trana upp sina klatterfardigheter nere i thailand. mitt mal med resan ar att klattra sa mycket som mojligt och klattra nagra grader hardare. just nu bor jag i kanada men kommer hem i september. skcika nagra rader till min e-mail om ni ar sugen eller har fragor.

ha d gott

rickard

rickard_climb@hotmail.com
 
kanske det...

Hej Rickard!

Stephan heter jag, såg ditt inlägg. Jag har haft funderingar på att åka till Railey(för jag antar att det är vad du menar med Thailand?) ett tag nu men inte fått nåt napp på repkompis. Jag kan inte åka på längre än 4, kanske max 5 veckor(hmm, jag har ett jobb som ställer till det här med klättring men så är det). Vad gäller mina klätterförmågor så har jag väl klättrat i lite över 4 år nu, kör blandat sport, boulder och trad. Kan väl onsighta det mesta upptill 6b och har redpointat 8-(bult). Vid en ev. resa så är det klättring som gäller 100% och jag är inte intresserad av något partyparty. En birra med gött käk är däremot inte fel.
Om det här låter intressant så kan du väl höra av dig vad gäller när du tänkt åka osv så kanske det kan bli något.

Mvh, Stephan
 
Tjena!!!

Jag har planerat lite lost och drar nagon gang i november. Hade varit super kul att traffa dig och prata mer om detta lilla aventyr. Just nu befinner jag mig i Kanada och guidar kajakturer men kommer hem i borjan av september. Sa om du ar intresserad kan vi traffas och klattra lite nar jag kommit till sverige igen.

Ha d gott

Rickard
 
Hej!

Jag har inte tittat pa flyg an. Har du nagra forslag pa bra/billiga flyg ar det bra. Skickar ett mail till dig nar jag kommit till sverige sa kan vi prata mer.

Ha d gott

Rickard
 
Flyg

Jag skall sondera terrängen och se vad som kan hittas när det gäller flyg. Vi hörs när du är tillbaks i Sverige.

//Stephan
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.