Recensioner saknas...

Recensioner går fortfarande inte att lägga in för ny produkt. Kommer en blank sida efter produktbeskrivning och knapptryckning på "lagra".

Raskesven
 
Senast ändrad:

clindh

Forumvärd
Recensioner går fortfarande inte att lägga in för ny produkt. Kommer en blank sida efter produktbeskrivning och knapptryckning på "lagra".
Raskesven
Hmm, säker? Detta fixade jag ju igår - testade också att köra som vanlig medlem nu och kunde lägga in en produkt.

Får du alltså en helt tom sida, eller en med utsidan-hvud mm men i övrig tom?
 
Hmm, säker? Detta fixade jag ju igår - testade också att köra som vanlig medlem nu och kunde lägga in en produkt.

Får du alltså en helt tom sida, eller en med utsidan-hvud mm men i övrig tom?
Jag fick en helt blank sida tidigare. Men nu, för några sekunder sedan, gick det utmärkt.

Raskesven
 
Igår lade jag in en recension (Tält/Helsport/Ringstind 1). Den syns på första sidan under "Nya Recensioner", men jag kan inte hitta den om jag går in i Recensionsbanken via fliken ovan? Inte heller syns den om jag klickar på fliken ovan och kollar de "Nya recensioner" som då dyker upp.

Raskesven
 
Igår lade jag in en recension (Tält/Helsport/Ringstind 1). Den syns på första sidan under "Nya Recensioner", men jag kan inte hitta den om jag går in i Recensionsbanken via fliken ovan? Inte heller syns den om jag klickar på fliken ovan och kollar de "Nya recensioner" som då dyker upp.

Raskesven
Sak samma gäller min recension för "Skyddskåpa svetsduk" under "Gör det själv". Går man in i recensionsbanken anges at det finns 1 recension under Utrustning- "Gör det själv". Men klickar man på "Gör det själv" finns där inget.

Raskesven
 
Problem här oxå...

Igår lade jag in en recension (Tält/Helsport/Ringstind 1). Den syns på första sidan under "Nya Recensioner", men jag kan inte hitta den om jag går in i Recensionsbanken via fliken ovan? Inte heller syns den om jag klickar på fliken ovan och kollar de "Nya recensioner" som då dyker upp.

Raskesven

La för ett par veckor in en recension på mitt MSR Titan Kettle..det "försvann", provade så igår igen och då funkade det... Men som Raskesven skriver så finns den inte med i Recensionsbanken..? Men går man in på min sida och kollar "Utrustning"-"skrivna recensioner" så finns den där!

På samma sätt fick jag gå in på Raskesvens sida för att läsa om Ringstind1...

Men det verkar som att den finns under "Kastruller", där är det markerat 2st..men när man trycker där så finns det inget alls...?

//A
 
Det är fortfarande vajsing med recensioner.
Söka verkar inte alltid.
Trots att recensionen finns!
Lägga in egna saknar länkar på tex Anders Nords MSR Kettel.
Ägaresidor saknas!
Produktfakta fattas ibland!
Här är stora hål ännu.

//J
 

clindh

Forumvärd
Problemen ni ser grundar sig i att vi nu granskar inlagda produktförslag innan de läggs ut. Ofta är besökare slarviga med att kolla om produkten redan finns, så vi kollar eventuella duplikat mm först.

Dock har informationen om detta fallit bort ser jag; när man lagt in en produkt skall man få info om att den inte kommer synas förrän godkänd. Listan på ens egna recensioner visar dock ännu ej godkända produktförslag, så där ligger felet i att ni upplever att en produkt finns men inte kan sökas. Det skall jag fixa till nu.

Lägga in egna saknar länkar på tex Anders Nords MSR Kettel.
Ägaresidor saknas!
Produktfakta fattas ibland!
Ägarflik/sida visas enbart om produkten har registrerade ägare.

Kan du ge exempel på en produkt som saknar Produktfaktasida?
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.