Köpte ett par begagnade tegsnäs som jag vill minnas var helt plana, och lade ner skidorna i förrådet lite hastigt och glömde dem där en månad, de stod löst upp mot en vägg och den ena vilade liksom på ena kanten bara, på snedden gentemot väggen om ni fattar. När jag nu tog upp dem upptäckte jag till min fasa att den hade vridit sig lite, så det är en ca 4mm skillnad mellan fören och änden. Kan detta verkligen ha blivit av att den stått sådär av bara sig själv, det var ju ingen press på den...
Iallafall, 1) tror ni det spelar någon som helst roll för åkningen, kommer jag märka nåt?
Och 2) går det att rädda på nåt sätt? Hade tänkt sätta ihop dom med en kloss men nu är det väl lika stor risk att den som inte är vriden anpassar sig efter den vridna?
Iallafall, 1) tror ni det spelar någon som helst roll för åkningen, kommer jag märka nåt?
Och 2) går det att rädda på nåt sätt? Hade tänkt sätta ihop dom med en kloss men nu är det väl lika stor risk att den som inte är vriden anpassar sig efter den vridna?