Övernattningstur!

Jag följer gärna med nu till helgen (23-24), även om jag måste sticka iväg rätt tidigt på söndagen. Inte omöjligt att jag kan helgen efter heller, den ena utesluter ju inte den andra! ☺
 
Ok det verkar luta åt denna helg då dom flesta kan denna

Det skulle gå att bygga igloo eller snöhus men det verkar frysa på
så det blir svårt.

Pratade just med stiftelsen om vindskydd söder om
stan och dom har inte kunnat köra ut ved till något av dom 4 skyddena på länge och alla är tomma.Dålig bärighet för fyrhjulingen innan och nu hade dom lånat ut den när tjälen kom.Dom skall fixa ved men inte till denna helg.

Jag återkommer!
 
Kommer fler tillfällen och med lite tur får vi snöbivack väder igen om 2-3 veckor.Nu är snön inte lämpad då den är för pulverformig när det fryser på och man måste skyffla ihop den - det var det som var tanken
 
Kommer fler tillfällen och med lite tur får vi snöbivack väder igen om 2-3 veckor.Nu är snön inte lämpad då den är för pulverformig när det fryser på och man måste skyffla ihop den - det var det som var tanken


Okey, då spar vi snöbivack-turen till senare tillfälle, den bollen får du ta Troy!
Men härmed utlyser jag en tur nu till helgen den 23-24/1 med övernattning på valfritt sätt! Om jag har uppfattat rätt så har vi redan följande intresserade:
Rimn
Azalea
TorbjörnGbg
Ajla
 
Okey, då spar vi snöbivack-turen till senare tillfälle, den bollen får du ta Troy!
Men härmed utlyser jag en tur nu till helgen den 23-24/1 med övernattning på valfritt sätt! Om jag har uppfattat rätt så har vi redan följande intresserade:
Rimn
Azalea
TorbjörnGbg
Ajla

evt två italienska cyklister på väg upp också :)
 
Yes vi tar en sån sedan men nu får ni köra en tjejtur!



Okey, då spar vi snöbivack-turen till senare tillfälle, den bollen får du ta Troy!
Men härmed utlyser jag en tur nu till helgen den 23-24/1 med övernattning på valfritt sätt! Om jag har uppfattat rätt så har vi redan följande intresserade:
Rimn
Azalea
TorbjörnGbg
Ajla
 

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.