Övernattningstur!

Övernattningstur 31/10

Hej.

Nu börjar det närma sig.

31/10 bär det av ut i skogen.

Ni som inte varit med tidigare turer, resumé.....

Vi träffas på angiven plats som uppges i pm från den som lagt ut turen. Dvs jag den här gången.

Självhushåll gäller, ta med något att bo i typ tält,hammock, bivi, tipi tarp..... något att sova på och i.
Mat, vatten mm... De flesta här kan nog detta så förutsättningarna för att alla håller sig torra,varma och mätta är bra!

Ses snart ute i grönsakerna!

// Andreas
 
Uppdaterad anmälningslista... dock ej bindande


Anmälda deltagare:


Morgan
Mikael
Sara
Johan
Torbjörn
Ajla
Alfakrull
Fredrik
Manne



Börjar närma sig!
 
Uppdaterad anmälningslista... dock ej bindande


Anmälda deltagare:


Morgan
Mikael
Sara
Johan
Torbjörn
Ajla
Alfakrull
Fredrik
Manne
Bora
Frederico
+2-3 st till......

så dax att bestämma plats... några fler förslag ?? skicka pm till mig isf.. utskick kommer onsdag eller torsdag !!!


Börjar närma sig!
 
Utskick!!!

Hej !

Har varit ute och rekognoserat ett vindskydd som kommer bli platsen för övernattningsturen.
Skickar ut position via pm. De som inte får ett Pm innan torsdag får skrika till !!

// Andreas
 
Jag är ledig torsdag till söndag så därför undrar jag om någon dyker upp tidigare. Jag kan gärna stanna 1-3 nätter.

Kör med tjejen torsdag kväll - hon har höstlov från skolan men skulle ut med farsan i helgen men kan haka på med hoj redan fredag kväll så kan vi köra nått vindskydd fredag och köra turkvällen på lördag ev t.ex.

Enkelt och bra och med vårdnadshavare - haha
 
Kör med tjejen torsdag kväll - hon har höstlov från skolan men skulle ut med farsan i helgen men kan haka på med hoj redan fredag kväll så kan vi köra nått vindskydd fredag och köra turkvällen på lördag ev t.ex.

Enkelt och bra och med vårdnadshavare - haha



Ja jag tänkte också ta hojen upp men jag drar hemifrån torsdag lunch och hittar något vettigt ställe på vägen natten till fredag så då kan vi ju sammanstråla.

Jag PM ar dig mitt nummer så kan vi snacka om det.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.