Övernattningstur!

Efter lite letande så hittade jag denna tråden igen! jag är lite sugen på att dra ut i skogen den kommande tiden, såg att ni nyligen varit ute,men har ni några nya planer på att dra ut snart igen? för jag hakar gärna på om jag kan!
 
Efter lite letande så hittade jag denna tråden igen! jag är lite sugen på att dra ut i skogen den kommande tiden, såg att ni nyligen varit ute,men har ni några nya planer på att dra ut snart igen? för jag hakar gärna på om jag kan!

över sommaren brukar aktiviteten avta lite, dom flesta drar väl till fjällen. men om några är intresserade av en tur i sommar kan jag haka på så länge datumen stämmer, jag ska också till fjällen.
 
Hej, jag har inte läst hela tråden nu (111 sidor är lite mycket) men jag ska flytta från Lund till Rävlanda snart och skulle gärna vilja vara med på en tur under hösten.
 
Nu när semestrar sommar mm börjar lida mot sitt slut startar övernattningarna !! Jag återkommer med anmälan fredagen 4 sep ... // Mr Zip
 
Hej!
Vilken häftig grej, ser riktigt kul ut :) blir ju lite sugen själv på att hänga med! Hur långt brukar ni gå?
Mvh Andreas

Det är det trevliga samkvämet runt elden på kvällen som är grejen. Alla som anmäler sig får platsangivelse via PM, sen bestämmer man själv hur långt man vill gå för att ta sig dit. Några går från närmaste parkering, andra går längre. Men vill du sällskap på vandringen dit så är det bara att fråga!
 

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.