Övernattningstur Nerike

Det var dåligt med gensvar i denna tråd! Folk sitter kanske och slår i kalendern för fullt och hoppar in i tråden med datum förslag på en gång ;)

Har också följt Gbg-tråden med stort intresse och en smula avundsjuka och hoppats att det ska dyka upp något närmare mina trakter.
Själv bor jag i Karlstad, men åker gärna över länsgränsen för dylika aktiviteter! Åker då och då själv till de stora fina naturreservaten i Örebro län och strövar omkring. Så jag hoppas på en anstormning av närkingar och kanske fler sydöst-värmlänningar som ramlar in i tråden och anmäler sitt intresse!
 
Hej, jag bor i Närke och brukar någorlunda regelbundet göra övernattningsturer i Närke. Både till fots och med kajak. Tar gärna sällskap om det finns någon rolig idé
 
Örebro

Vore trevligt att träffa likasinnade :) Tyvärr är nästan alla helger framöver bokade och ska flytta söderut men man ska aldrig säga aldrig. Jag kommer följa tråden med intresse och ska göra det jag kan för att kunna hänga på!! :-D

Kul idé det här!!

Matthias
 
Låter väldigt intressant=) Kul att träffa likasinnade. Ska ganska snart ut på äventyr med ett par polare men det går säkert att klämma in något mera=)
 
Kul!

Har varit där någon gång och gått. Har dock inte övernattat specifikt vid lillsjön men dock i närheten.

En fredag låter väl kul! Va sägs om 31 maj?
 
Hej,

Vi har ett riktigt gött gäng här i göteborstrakten som träffas. Hoppas ni lyckas få igång nått liknade, ni verkar i alla fall vara på G.
Hoppas på bilder från er första tur!

/Torbjörn
 
31 maj går stora flyttlasset för mig. Kommer dock bo kvar i Örebro efter det så jag borde kunna både före och efter 31 maj. Nu säger jag inte att ni ska flytta dagen för min skull om dom flesta kan 31.

Matthias
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
magkar80 Övernattningstur kring Jönköping Allmänt om friluftsliv 0

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.