• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

NOLS graduates i Skandinavien?

Har funderat länge på att arrangera en re-union för skandinaver som någon gång har gått en kurs med NOLS.

Till slut har jag fått ändan ur vagnen och fått NOLS att gå med på att skicka en kontaklista med gamla elever i Skandinavien. Dock är jag rädd att en sådan lista kanske inte är så värst uppdaterad och tänkte därför lägga ut en blänkare även här.

Så om du har gått en kurs med NOLS, lite oroligt undrat vad de menar med "natural toilet paper", kan dina LNT principles i sömnen OCH känner för att dela med dig av härliga minnen och träffa lite nya kompisar - hör av dig!

Tankarna är fortfarande lite halv-vaga men jag siktar på någon gång till våren och det vore kul att ha någon mer att planera tillsammans med.

Jag tror att Stockholmstrakten kan vara ett bra område, men är öppen för andra förslag.

/Patrik



ps. du är välkommen även om du inte passar in på något av det ovan men ändå vill komma :) ds.
 
Varför inte...

Kan vara trevligt att ljuga lite och kanske få lite perspektiv.
Och Stockholm kan i så fall vara rätt ok.

Vänligen/Dag från SMU...
(Vi sågs väl senast i oktober för nått år sen i Högaberg tror jag...)
 

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.