• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

någon som vill ut mer?

hej,

Är det någon mer än jag som har svårt att få med vännerna ut?
Det är alltid lika trist när solen skiner och jag vill ut och klättra, paddla, åka skidor eller bara ut och vandra och det är svårt med någon som inte har friluftsintresset.
Hade varit kul med någon likasinnad. Jag bor i Halmstad.

Hör av er!
Soliga hälsningar Jess
 
äntligen :)

hejsan jessie du tycks ha identiska intressen och bekymmer som mig ,jag är en 26 årig kille som pysslar med bergs/sportklättring och gillar frilufts liv jag är ordförande förnärvarande på halmstad klätterklubb jag klättrar 3 gånger iveckan på klubben jag skulle bli glad om du hör av dig ,vill ut och göra saker gillar inte att vara ensam hällsningar björn hedberg tel.035/35782 eller 0702 387988
 
Samma problem här med !!

Hej Jessie !!

Jag känner igen ditt problem, folk har svårt med att få tid. Jag själv är en kille på 29år som gör det mesta, klättring, dykning och skidåkning mm och rör mig en hel del i naturen. Jag bor i Göteborg som har ett mycket bra klätterområde, som du redan säkert vet. Det ligger i Utby och jag bor ca 10 min bilväg därifrån. Mycket variation där och svårighetsgrader som passar dom allra flesta klättrare. Jag är ingen vidare klättrare 5+ är väl det svåraste jag klara, men jag gör detta för att det är kul och inget annat. Det är samma med dykningen också, man skall njuta och inte satsa på att bli ett proffs. Jag brukar röra mig mycket i naturen hemma, men har inte varit i fjällen och vandrat ännu, men det kommer väl bli till våren. Jag har utrustning bara tältet som fattas. Vinter som kommer nu hägrar skidåkningen, det går utför som på tur, jag tycker det är lika kul, jo utför är lite roligare. Men som sagt är du intresserad av hitta på nåt, så finns jag här, så hör gärna av dig, jag brukar ha bra spelrum på hitta på saker och jag är en himla trevliga naturlig kille och är inte svår att vara med...
Vi kan maila vidare så får du veta mera om mig, vem jag är...................

Nu får jag återgå till mitt arbete, men du får
ha en riktig fin dag !!

Kram

Rickard
 
Jepp

kan halla medom att det inte finns nan att "umgas" med .... sjalv sitter jag pa ett internetcafe nere i Quito, Ecuador och kanner mej lite ensam eftersom det inte fanns nagon som ville hanga pa...snyft

Pese
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
psoptrsoy Samåkning - Är det någon som har en plats över Stockholm-Sarek Reskompis 0
Nita1960 Enklare vandring i Schweiz, finns möjligen någon vandringskompis? Reskompis 1
moa_k40 Vandra någon gång i v 29-31 Reskompis 4
Torner88 Någon annan som har lust att vandra i sommar? Reskompis 2
jennip Tågluff någon gång under maj-augusti 2014 Reskompis 0
Pumba Ledig v26-30 å vore ju kul att hitta på något någon :) Reskompis 10
hamrin Någon som har intresse att fjällvandra med mig under senare delen av 2013. Reskompis 2
defrgt55 En veckas fjällvandring någon? Reskompis 10
majkiiz Kebnekaise, någon? Reskompis 0
Linn Vernersson Hej någon som är sugen på en liten vandring från södra sverige till spanien? Reskompis 2
Newlin Någon som ska iväg i januari ? Reskompis 2
rullgrus Någon som är sugen på att resa genom Papua Nya Guinea? Reskompis 0
Newlin Någon som ska iväg i början av januari ? Reskompis 0
Joakim Ambrosson Någon som ska från GBG-Sthlm idag 26/9? Reskompis 0
dansjenny Cykelsemester någon? Reskompis 0
naturbarn jämtlandsfjäll efter påsk, någon?! Reskompis 0
apfaktor Någon som är sugen på spanien? Reskompis 0
apfaktor Någon som vil Reskompis 0
korpnatt Kroatien ¨någon? bila? Reskompis 0
Charlottan Birkebeinerritten någon?! Reskompis 0
Niilén någon som skall plugga naturguideutbildning i jämshög? Reskompis 0
dellan någon som vill åka utomlands och dyka med mig? Reskompis 0
adonis Fjällvandring någon? Reskompis 1
mothesta Cykel till Italien i Juli någon? Reskompis 3
drullputtee Nån som vill ut mer i Jönköping???? Reskompis 0
Friluftstjej som vill ut mer? Reskompis 8

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.