Motivera fler klubbmedlemmar

Läste i nån tråd att antalet klubbmedlemmar bara är ca 10 % av antalet medlemmar totalt. Det kanske inte är så konstigt, om man utgår från att Utsidan har medlemmar i hela Sverige. För att kunna utnyttja klubberbjudandena måste man tydligen bo i S-holm. Eftersom bara ca 10% av svenskarna bor där så blir det väl inte så värst många fler som känner sig motiverade att bli klubbmedlemmar?
Jag kan iofs tänka mig att vara medlem ändå, bara för att stödja denna sida, men motiveras inte av diverse klubbförmåner jag inte kan utnyttja iallafall. Ni kanske skulle ha någon form av stödmedlemskap som inte inkluderar klubberbjudanden? Fast det roligaste vore ju om ni kunde ordna events i södra sverige oxå.
/Mats, Jönköping
 
Jag för min del blev medlem endast för att jag tycker att sidan är såpass bra att jag inte ville riskera att den försvan (om den risken nu fanns). Men jag håller med om att klubbförmånerna kunde spridas lite över landet. Ehee å då inte bara söderut!!!
MA
 

ulindh

Forumvärd
Vi är medvetna om problemet

Jag håller med er och ambitionen var att eventet skulle gå på annan plats än i Stockholm men av flera orsaker så blev det Sthlm också denna gång.

Det får väl ses som sista chansen om vi inte kör nästa event på annan plats så sviker vi er klubbmedlemmar och naturligtvis andra medlemmar som bor ute i landet, och det vill vi inte.
 
inte riktigt sant ...

Toubkal; sa:
... För att kunna utnyttja klubberbjudandena måste man tydligen bo i S-holm ...

Det är sant att vi har många butiksrabatter i Sthlm men det finns även klubberbjudanden längre norrut.

Alla utsidans klubbmedlemmar har t ex 10% rabatt på boende på Hotell Karolinen i Åre. Titta gärna in på http://www.karolinen.se/ och klicka fram till erbjudanden.

Klubbmedlemmar har 10% rabatt på alla erbjudanden, inklusive maten som ingår. Särskilt Jul och Nyår är väldigt förmånligt, eller?

m v h
Niklas Eriksson.
 
Re: inte riktigt sant ...

ERI; sa:
Toubkal; sa:
... För att kunna utnyttja klubberbjudandena måste man tydligen bo i S-holm ...

Det är sant att vi har många butiksrabatter i Sthlm men det finns även klubberbjudanden längre norrut.

Alla utsidans klubbmedlemmar har t ex 10% rabatt på boende på Hotell Karolinen i Åre. Titta gärna in på http://www.karolinen.se/ och klicka fram till erbjudanden.

Klubbmedlemmar har 10% rabatt på alla erbjudanden, inklusive maten som ingår. Särskilt Jul och Nyår är väldigt förmånligt, eller?

m v h
Niklas Eriksson.
Och hur många boende i Åre har nytta av det erbjudandet:)
 
billig kunskap!

Hej!
Jag blev definitivt inte medlem för att det skulle betala sig i kronor räknat. Jag tycker den samlade kunskapen här är värd mycket och jag försöker efter bsäta förmåga bistå med mina erfarenheter då de efterfrågas. Att jag inte kan utnyttja klubberbjudanden är mindre intressant men att jag får svar på en klurig fråga är däremot värde för mig. Jag fick t ex reda på vad den små klisterlapparna till mina nyinköpta pjäxor var till för då det inte stod så tydligt in instruktionsboken).

Jag skulle dock önska att folk använde sökfunktionen för äldre inlägg oftare, allt som oftast kommer samma fråga igen och svaret är detsamma som återfinns i gamla trådar, t ex kajakköp från Estland och frågor om Killimanjaro eller Mont Blanc. Jag önskar att nya medlemmar tänkte på att man har två öron och en mun, dvs lyssna dubbelt så mycket som du talar och pejla stämningen lite innan man ger sig in i leken. Jag tycker sökfunktionen funkar ganska bra även om jag misslyckades avseende tomma bränsleflaskor då jag sökte på fel ord.

/Patrik, som får valuta för sin medlemsavgift utan events och rabatter
 

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.