• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

LÄS min profil nu, uppdaterad

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag pallar inte att ändra min profil just nu - försök hålla Er och tänka optimistisk! Det är påfrestande dålig skitmusik här i Sidewalk Express just nu, jag kan inte koncentrera mig, plus att arbetskompisen väntar just nu.
 
Det patric skrev 09:39 var ju ovanligt personligt, genomtänkt och nyanserat för att komma från honom (och ta nu inte det så hårt Patric, det vet jag att du inte gör ändå...)

Men den här tråden är i mitt tycke - trots hård konkurrens från ett antal av trådstartarens övriga trådar - något av det dummaste jag läst. Och eftersom vi nu tävlar i att vara brutalt ärliga (oavsett om de man är ärlig med är rent nonsens) så tänkte jag vara brutalt ärlig och taskig: Detta är så korkat att jag gärna använder min tid för att njuta av det, oavsett om det är troll (roligt) eller inte (ännu roligare).

Känns som när jag såg Grizzly Man första gången, minus rävarna.
 
Du är också bara avundsjuk och tror inte att jag är en riktig gentleman om jag får en dejt!

Men den här tråden är i mitt tycke - trots hård konkurrens från ett antal av trådstartarens övriga trådar - något av det dummaste jag läst. Och eftersom vi nu tävlar i att vara brutalt ärliga (oavsett om de man är ärlig med är rent nonsens) så tänkte jag vara brutalt ärlig och taskig: Detta är så korkat att jag gärna använder min tid för att njuta av det, oavsett om det är troll (roligt) eller inte (ännu roligare).
 
Precis, de som inte tänker som du är antagligen väldigt avundsjuka... Det är ju en ny variant av att påstå att de är dumma i huvudet, som jag brukade göra tills jag var kanske sex år gammal.

Tänk, så många som är avundsjuka på just dig just nu?
 
Marknadsföring

Jag måste medge att du är duktigt i att marknadsföra din personlighet och budskap. Det kan inte finnas en enda tjej/kvinna här på utsidan som inte vet vem Slotte är och vad han vill; statistiskt sett även någon man ;)
 
duracellkaninen anna...hmm...

tack för den du patric *asg*...
men håller nog med att din image blev lite skamfilad när du var så där snäll *s*...
och sen kan jag nog säga...som kvinna...och man också...så har du nått fram med ditt budskap slotte...men visst kan både jag och alla andra tycka en hel massa...
men som en klok indiankvinna från början sa...ingen indian kan veta hur en annan indian har det utan att gå en mil i dens mockasiner...så rätt så rätt...
fortfarande tror jag dock att det här är helt fel forum att liksom söka så där...de flesta kvinnor här...är nog liksom...jag vet inte...men kanske inte faller för den sorts presentationen liksom...
du får gärna rapportera hur det går slotte...om någon kvinna från utsidan nappar...
jag kan försöka få ihop en presentation om dig...som förslag...om du vill?
/anna
 
Tack, det är det det handlar om, och det om jag haft i åtanke i dispositionen.

Jag kan knappast vara avvikande bara för att jag håller fast vid en viss disposition som jag kommit fram till själv. Eller om jag är avvikande därför så tycker jag det är hårklyveri!

Jag måste medge att du är duktigt i att marknadsföra din personlighet och budskap. Det kan inte finnas en enda tjej/kvinna här på utsidan som inte vet vem Slotte är och vad han vill; statistiskt sett även någon man ;)
 
De närmaste dagarna vill jag träffa någon tjej IRL.

Som många andra redan har påpekat tidigare är Utsidan helt fel ställe att hänga på, du kommer ha 1000 gånger större chans att hitta någon på valfri dejtingsida. Dock tror jag att du måste tona ner dig själv lite när det gäller hur du presenterar dig själv på ovan nämnda sidor, tror de flesta blir ganska avskräckta av en såpass självutlämnande och uttömmande presentation som den du har här på Utsidan! För att inte nämna att den är på tok för lång för att dagens genomsnittlige internetdejtande tjej ens ska orka till slutet av första stycket! Kort, slagkraftigt och intressant (och gärna lite mystiskt) är det som gäller. Har dock inte haft alltför stora framgångar själv när det gäller att hitta nån på internet, så kanske är det bäst att göra tvärtemot allt vad jag föreslår :)

Ett annat tips är att inte verka alltför desperat. Citatet ovan talar väl för sig själv. Kan nämna att jag i dagarna börjat dejta en tjej som jag skrev till på nån dejtingsida för snart ett år sedan..! Vet inte varför det tog så lång tid - blev en del SMS'ande och telefonerande i början, sen blev det inget mer... sen pajade min telefon och hennes nummer försvann (hon var omöjlig att hitta på Hitta.se av någon anledning), men som tur var valde hon att ta upp kontakten för några månader sedan igen. I fredags träffades vi för första gången och det blev en perfekt dejt med picknick på stranden ända in på småtimmarna. Poängen är - ha lite tålamod så löser det sig säkert.

Lycka till och godnatt!
 
Men, men... vad säger frugan, då?

Frugan är - som Slotte sagt- ingen fruga längre.

Och presentationen, visst är den utlämnande och rak. Problemet är väl att den avskräcker mer än den lockar. Varför ta upp alla (hoppas jag!) sina dåliga sidor på en gång? Som tjej drar jag verkligen öronen åt mig när jag läser om allt du säger att du INTE gillar, och INTE vill ha, och INTE har råd/tid med. Nu är jag ju lyckligen gift och helt enkelt bara nyfiken i en strut på hur folk presenterar sig, men jag är trots allt tjej och vet en hel del om hur vi funkar.

Slotte - du undrade om vi inte tror att du skulle vara en gentleman när du är ute på en dejt. Svaret måste dessvärre bli nej. Att vara gentleman innebär inte minst lågmäldhet, måttfullhet och diskretion. Hur många goda egenskaper du än radar upp i din presentation, så visar just själva flashandet med dem att du saknar gentlemannens maner, som jag vet att många tjejer faktiskt värdesätter högt, tro det eller ej.

Och ärligt talat - att försöka marknadsföra sig själv på Utsidan med hjälp av en bild på en sportbil är inte riktigt rätt för målgruppen.

Nej, någonting säger mig att du inte ska försöka skriva dig till en dejt. Det funkar nog bättre att träffa någon direkt.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.