• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klätterkompisar i Stockholm

Hej,

Jag söker klätterkompisar för i första hand ledklättring på Telefonplan, men alla varianter är intressanta - topprep, Solna, Sickla. Även utomhusklättring är intressant, men har ännu inte provat det
Jag klättrar regelbundet sedan ca 3 mån, precis börjat ledklättra

Joachim
 
Klättring utomhus

Hej Joachim

Jag är 21 år och har klättrat i snart 1 år. Jag söker klätterkompis till utomhusklättring. Jag har den utrustning som krävs. Jag klättrar leder omkring 6 a-c.

Är du intresserad av att prova klättra tillsammans så finns jag på mail:
bjorncnordgren@hotmail.com

Björn Norgren
 
Tjena,

Är nyinflyttad från Örebro till Stockholm och söker nu nya repkompisar. Nu när sommaren är i antågande så klättrar jag helst utomhus men är helt obevandrad bland Stockholms läns klippor. Inomhus ser jag helst som en reservplan vid dåligt väder.

I Örebro körde jag enbart utomhus, framförallt ledklättring på trad. och mixleder upp till 5+. Har kört lite inomhus (topprep då jag inte klättrat upp rött än, måste fixa detta snarast) vid Telefonplan och klättrar väl där på en nivå mellan 6a till 6c men jag inte skulle känna mig helt bekväm på att leda trad. på denna.

Skicka gärna iväg ett mejl till mig (gustav.forssell@me.com) om du/ni är intresserade så ser vi till att försöka komma ut någon gång.
 
Hej Joachim, Björn, Gustav och eventuellt andra!

Jag söker också fler klätterkamrater för både utomhus och inomhus. Inne främst på Telefonplan (där jag har årskort), men även Karbin funkar. Jag har klättrat i knappt två år, men tyvärr inte inte speciellt intensivt förrän mot slutet av förra året.
Jag har all utrustning för ledklättring ute. Saknar dock bil. Leder gärna lättare leder ute på trad, men har ännu inte tagit rött kort än, vilket jag dock vill göra så snart som möjligt. Inne klättrar jag 6a och jobbar på 6b.

Vi har en facebookgrupp där vi är ett tiotal med blandad erfarenhet som håller kontakten och utannonserar när vi vill klättra och söker sällskap. Men jag skulle gärna vilja ha fler klätterkamrater! Hör gärna av er.
/Omar Filmersson
 
Hallå! Jag är en tjej på 17 år som jättegärna vill ha någon att klättra med! Klättrar oftast sena kvällar. Maila om det finns något intresse så får vi styra upp någonting! :) Befinner mig för det mesta på Telefonplan!

Må gott!
 
Ledklättrar gärna vid KC Telefonplan/Solna eller utomhus, har rött kort, utrustning som behövs för ledklättring samt kan även sätta topprep. Tillgång till bil. Riktigt sugen på att klättra utomhus när vädret tillåter. Hör gärna av er!

/Mvh Atilla
 
Hej!

Siktar på att klättra så mycket som möjligt de närmaste 3 veckorna både ute och inne, innan jag åker till Frankrike och klättrar i 2 veckor, så hör gärna av dig.
Har klättrat ute ett par gånger och leder då på 6a (bultat), men måste än så länge klättra med mer erfarna klättrare ute. Har hittat några erfarna personer som jag varit ute med i Stockholm och hoppas kunna klättra mer med i sommar.
Jag har all utrustning som behövs för ledklättring inne/ute på bultade leder, samt bil.

Joachim
 
Hej!

Söker också fler klätterkompisar för klättring inne och ute. Jag är 21 år och har klättrat i två år, bara topprep hittills är på väg att ta ledkort men har inte hunnit klättra upp än. Klättrar grad 6/6b. Har utrustning för att klätra topprep ute och tillgång till bil. Håller mest till söder om stan ute och på karbin eller k2 inne. Hade tänkt att klättra antingen inne eller ute på söndag om någon är intresserad. Man när lättast mig på zfredrik@telia.com.

MVH Fredrik
 
Hej!
Jag söker klätterpolare till lördag-söndag och kanske några kvällar nästkommande två veckor om någon är sugen? Jag är 29 år och har klättrat sen december. Jag har basal tradutrustning och ingen bil. På trad leder jag 4-5 långsamt och välsäkrat, och sport upp till 6a. Som andraman kanske upp till 6b. Ser ju ut att bli bra väder i helgen så skicka gärna ett meddelande om någon är sugen.
 
Hej

Jag också söker klätterkompisar i Stockholm för både utomhus och inomhus klättring. Jag är nu 31 år och har klättrat i snart 2 år men det var några år sedan jag senast klättrade.Nu är det tid för att börja igen.....

Jag har allt man behöver för att klättera utomhus och bil.

email mig att mobile@lostathome.co.uk

(Jag är engelsk och jag pluggar svenska fortfarande så det skulle hjälpa om du kan också prata engelska)

Tack
Steven
 
Tjena, Jag klättrar gärna utomhus, det spelar ingen roll vilken typ klättring men föredrar trad. Jag har egen utrustning och lite för trad.

/José
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
cumulonimbus Klätterkompisar Solna/Telefonplan, Stockholm Klätterkompis 2
annabecka Klätterkompisar i Stockholm Klätterkompis 3
Subhani Klätterkompisar i Stockholm! Klätterkompis 14
madelidm01 klätterkompisar i stockholm... Klätterkompis 2
emil. Klätterkompisar i stockholm Klätterkompis 1
lian47 Klätterkompisar i Stockholm! Klätterkompis 2
Stormaja Klätterkompisar Stockholm Klätterkompis 2
helene p Letar klätterkompisar till Vertikal i Stockholm Klätterkompis 3
JrC Nybörjare söker klätterkompisar i Stockholm Klätterkompis 3
Fool Klätterkompisar i stockholm? Klätterkompis 0
tool Klätterkompisar i Stockholm Klätterkompis 1
Fool Klätterkompisar i stockholm sökes. Klätterkompis 3
lilla_my Fler klätterkompisar, Stockholm Klätterkompis 5
Jahopp Klätterkompisar sökes i Skåne Klätterkompis 4
zhenya_ren Föräldralediga klätterkompisar i Göteborg Klätterkompis 0
saracassiopeia Klätterkompisar på Klätterlabbet i GBG? Klätterkompis 0
pjotr klätterkompisar i sthlm Klätterkompis 0
Vanish Söker klätterkompisar i Bohuslän Klätterkompis 0
Kupo Klätterkompisar i Göteborg sökes! Klätterkompis 2
mariusz.kalicinski Vi letar efter klätterkompisar utomhus i Stockholmområdet Klätterkompis 1
markus.bergendahl Fler klätterkompisar i Ggb efterlyses! Klätterkompis 7
seon Nåtforum för att hitta klätterkompisar Klätterkompis 1
fine söker klätterkompisar i sthlm- själv nybörjare Klätterkompis 14
Ankaan Klätterkompisar runtom Borås Klätterkompis 0
Rubstep Klätterkompisar i Solna Klätterkompis 3
GBG: Nybörjare med grönt kort söker klätterkompisar Klätterkompis 0
magwo Fler klätterkompisar, Sthlm Klätterkompis 0
PatriciaM Klätterkompisar Klätterdomen Gbg Klätterkompis 7
pajp Klätterkompisar - Klätterfabriken - Göteborg Klätterkompis 0
alicia76 Fler klätterkompisar i Solna! Klätterkompis 2
klätterhenrik Klätterkompisar Linköping Klätterkompis 1
jonas.stalder_bts.com Klätterkompisar med barn sökes Klätterkompis 1
stea klätterkompisar i och utanför dalarna. Klätterkompis 2
iClimb Klätterkompisar sökes (Sthlm) Klätterkompis 3
romain söker klätterkompisar i Norrbotten vecka 32 Klätterkompis 0
Yojimbo Mina klätterkompisar försvann.!! (S-tälje området) Klätterkompis 0
jonasem Klätterkompisar GBG Klätterkompis 1
MartinGbg Klätterkompisar i Göteborg Klätterkompis 1
tool Klätterkompisar i Sthlm Klätterkompis 0
jajo67 Klätterkompisar Klätterkompis 2
skifish Klätterkompisar runt Shlm..dagtid Klätterkompis 0
Klätterdjuret Söker klätterkompisar, ute/inne, Sthlm Klätterkompis 2
Gaia Klätterkompisar sökes! Klätterkompis 0
stina_z Klätterkompisar i Sthlm Klätterkompis 5
Klätterkompisar i Göteborg Klätterkompis 2
Highlander- there can be only one Skotte söker klätterkompisar i V Skåne Klätterkompis 4
adventure_pontus Klätterkompisar sökes! GBG Klätterkompis 1
HSvensson Klätterkompis Stockholm sökes Klätterkompis 0
ShervinS Klätterkompis i stockholm Klätterkompis 4
Count Chocula Klättersugna i Upsala/Stockholm med omnejd Klätterkompis 2

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.