Kåtträffen

Jag som desperat friluftsintresserad singel undrar om det blev någonting med det där projektet "Kåtrtäffen" som det pratades om för lääänge sedan??
 
Bäste Undar:

Tyvärr màste jag meddela att projektet Kâtträffen lades ned för ca. ett àr sedan, trots att det hade gods utsikter att bli en oas för kollegor och kollegar i samma situation som du.

Kanske läge att omvärdera nedläggningsbeslutet?

Mvh, Mats
 
Stämmer gott det som Malindo säger. Vår förstudies djupgående kostnads-intäktsanalys gav vid handen att projektets förmåga att generera runda summor att leva loppan för i Saint Tropez, Nice mm icke var i närheten av att väga upp arbetskostnaderna förknippade med projektet.

Visserligen hade vi säkert haft riktigt roligt på våra träffar vilket ju är svårt att värdera i reda pengar, men eftersom vårt syfte med projktet var snöd och krass ekonomisk vinning (något som givetvis aldrig kommunicerades till vår målgrupp, ute-nerdarna) lades projeket i malpåse redan innan det hade fått luft under vingarna.

Dock är vi ju (slavar under mammon som vi nu en gång är) när de ekonomiska förutsättningarna radikalt ändras alltid öppna för en omvärdering. Kanske dags för en ny förstudie?

/ G
 
Men söte lille Gunnar:

var det inte helt enkelt som sà att projektets Projektleiter och grafiske designer helt enkelt var för slapp?

Alltmedan Marketing manager och Presidenten tog i sâ de blev blà för att fâ fart pà det hela, satt Projektleiter, tillika "Förhandlingsansvarige med lämplig partner-siter", mest och smâslumrade dagarna i ända?
 
Låt oss icke träta i detta mål. Länge sedan är det nu som presidenter och generaler deltog i själva fältslagen och solkade sina skjortor med damm och krut. Vi arbetande massor har numer vant oss vid att utstå deras spe och glåpord för bedrifterna som vi på avstånd utför åt dem. Ty som det sägs, otack är världens lön. Ett är dock sant, att om två gör intet och en gör något så blir summan lägre än om tre gör mycket.

/ G
 
Ja det tycker jag absolut att ni ska göra. Jag är ju intresserad i alla fall. Köp en triss så ska ni se att det löser sig.. =)
 
tigertamjaren; sa:
Stämmer gott det som Malindo säger. Vår förstudies djupgående kostnads-intäktsanalys gav vid handen att projektets förmåga att generera runda summor att leva loppan för i Saint Tropez, Nice mm icke var i närheten av att väga upp arbetskostnaderna förknippade med projektet...

Tigertämjaren - Din profithungrige varg! Kan du inte vara lite generös för en gång skull, om så bara för kärleken?
;-)
 
Se där gott folk, en vänlig själ som inte bara gnäller över bristande framåtskridande, utan generöst erbjuder sin hjälp i vårt predikament! Finfint!

Skicka mig (eller någon av de andra två herrarna) ett mail så kan vi ju se var vi hamnar!

/ G
 
I egenskap av President tackar jag Chralm för detta changtila erbjudande, och delegerar i sedvanlig demokratisk ordning och anda vidare till Projektleiter aka. Tigertämjaren.

med utsökta hälsningar frân HQ

Malindo
 

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.