Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kåtträffen
- Trådstartare undar
- Start datum
Stämmer gott det som Malindo säger. Vår förstudies djupgående kostnads-intäktsanalys gav vid handen att projektets förmåga att generera runda summor att leva loppan för i Saint Tropez, Nice mm icke var i närheten av att väga upp arbetskostnaderna förknippade med projektet.
Visserligen hade vi säkert haft riktigt roligt på våra träffar vilket ju är svårt att värdera i reda pengar, men eftersom vårt syfte med projktet var snöd och krass ekonomisk vinning (något som givetvis aldrig kommunicerades till vår målgrupp, ute-nerdarna) lades projeket i malpåse redan innan det hade fått luft under vingarna.
Dock är vi ju (slavar under mammon som vi nu en gång är) när de ekonomiska förutsättningarna radikalt ändras alltid öppna för en omvärdering. Kanske dags för en ny förstudie?
/ G
Visserligen hade vi säkert haft riktigt roligt på våra träffar vilket ju är svårt att värdera i reda pengar, men eftersom vårt syfte med projktet var snöd och krass ekonomisk vinning (något som givetvis aldrig kommunicerades till vår målgrupp, ute-nerdarna) lades projeket i malpåse redan innan det hade fått luft under vingarna.
Dock är vi ju (slavar under mammon som vi nu en gång är) när de ekonomiska förutsättningarna radikalt ändras alltid öppna för en omvärdering. Kanske dags för en ny förstudie?
/ G
Men söte lille Gunnar:
var det inte helt enkelt som sà att projektets Projektleiter och grafiske designer helt enkelt var för slapp?
Alltmedan Marketing manager och Presidenten tog i sâ de blev blà för att fâ fart pà det hela, satt Projektleiter, tillika "Förhandlingsansvarige med lämplig partner-siter", mest och smâslumrade dagarna i ända?
var det inte helt enkelt som sà att projektets Projektleiter och grafiske designer helt enkelt var för slapp?
Alltmedan Marketing manager och Presidenten tog i sâ de blev blà för att fâ fart pà det hela, satt Projektleiter, tillika "Förhandlingsansvarige med lämplig partner-siter", mest och smâslumrade dagarna i ända?
Låt oss icke träta i detta mål. Länge sedan är det nu som presidenter och generaler deltog i själva fältslagen och solkade sina skjortor med damm och krut. Vi arbetande massor har numer vant oss vid att utstå deras spe och glåpord för bedrifterna som vi på avstånd utför åt dem. Ty som det sägs, otack är världens lön. Ett är dock sant, att om två gör intet och en gör något så blir summan lägre än om tre gör mycket.
/ G
/ G
tigertamjaren; sa:Stämmer gott det som Malindo säger. Vår förstudies djupgående kostnads-intäktsanalys gav vid handen att projektets förmåga att generera runda summor att leva loppan för i Saint Tropez, Nice mm icke var i närheten av att väga upp arbetskostnaderna förknippade med projektet...
Tigertämjaren - Din profithungrige varg! Kan du inte vara lite generös för en gång skull, om så bara för kärleken?
;-)
Malindo; sa:var det inte helt enkelt som sà att projektets Projektleiter och grafiske designer helt enkelt var för slapp?
Behöver ni hjälp med själva HTML-knackandet så skriv ett mail. Jag har lite tid över och är ganska van att hacka HTML.
Se där gott folk, en vänlig själ som inte bara gnäller över bristande framåtskridande, utan generöst erbjuder sin hjälp i vårt predikament! Finfint!
Skicka mig (eller någon av de andra två herrarna) ett mail så kan vi ju se var vi hamnar!
/ G
Skicka mig (eller någon av de andra två herrarna) ett mail så kan vi ju se var vi hamnar!
/ G
Jag kan tänka mig ett ömsesidigt givande webbledes samarbete mellan Kåtträffen och den nya versionen av min uppfräschade, superrelevanta och grymmetrevliga friluftwebbplats Uteplatsen (som ska få ett nytt namn, också, eftersom även jag blandar ihop den med Utsidan).
Den ligger ungefär i samma projektfas som Kåtträffen.
Den gamla ligger fortfarande och blir dammig här.
Den ligger ungefär i samma projektfas som Kåtträffen.
Den gamla ligger fortfarande och blir dammig här.
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg