Kanotistens nyårslöfte för 2009....

- Jag lovar att inte köpa en massa pryttlar utan verkligen använda de som jag redan har.
-Jag skall träna mer bålstyrka och balans för att kunna hantera raijsers även när det går lite vågor.
- Jag lovar att försöka köra fler pass på morgonen innan jobbet.....
-Jag lovar att gå ner mer i vikt så att jag blir en virvelvind i starten.......


Gott Nytt År Grabbar o Tjejer !!
 
mitt paddelnyårslöfte

Jag lovar att jag ska försöka paddla mer, helst en gång i veckan förutom då jag är fjällen eller då isen ligger, som den gör nu.

/Rasmus
 
Jag lovar...

... att färdigbygga mitt flytetyg och med detta utforska nya spännande farvatten. Under dessa färder skall jag glömma vardagens bekymmer och bara hänge mig åt naturens härlighet.

Jag lovar också att fortsätta mitt arbete att sprida paddlandet till mina barn. Må de föra känslan av frihet vidare.

Gott nytt år!
 
Jag lovar ...

... att anmäla mig till Blå Bandet med start i maj.

Däremot lovar jag inte att genomföra paddlingen ända upp till Haparanda. Det är nog att dra nyårslöften väl långt - mycket kan hända på vägen.

Jag lovar också att inte köpa en massa nya prylar utan att återanvända allt från förra turen.

//Peter
 
Senast ändrad:
Å jag lovar att jag ska .....

Jag lovar att jag ska försöka paddla ännu mer å ännu längre nästa år!
Men många nya prylar blir det nog oxå :)

Gott Nytt År på er!

/Janne
 
Jag lovar inte att paddla längre, fortare eller oftare än tidigare men jag ska i alla fall göra ett försök till att förbättra teknik och uthållighet. Kanske blir det ett 3:e DKM+ kommande år eller så blir det något annat "kanotprojekt" som jag skrev på ett annat ställe...
 
Jag lovar att jag skall paddla redan i morgon oavsett väder samt framför allt förbättra teknik och säkerhet hellre än fort och långt under hela 2009.
Trevlig helg!
Anders
 
Mera tricks

Jag lovar att jag ska lära mig minst ett nytt grönlandstrick i år, typ en rollvariant eller ett paddeltag. Gör jag likadant varje år och lever tills jag är 123 så kan jag alla rollar...

Gott nytt på er allihop!

Jens
 
Jag lovar att försöka matcha PAF! :)

Det ser lite trögt ut i Uppsalas vatten för tillfället, men när våren kommer och förkylningen har släppt, så...
 
Jag lovar att bli bättre på att leka med kajaken! Främst ska jag bli så bra på att rolla att jag aldrig behöver göra wet exit igen.
Och att bygga mig en Black Pearl om jag hittar lokal...
 
Jag safar som alltid och lovar att inte nyttja tobak i år heller (har aldrig gjort).

Att jag inte skall snåla med prylar som har med träning att göra.
Att prioritera kul saker framför tråkiga
Att så ofta som möjligt ta med mig min son ut på olika aktiviteter
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.