Kajaksymposium 2004?

Hej!
Fick synpå en annons här på utsidan om kajaksymposium 2003 men jag såg det på tok för sent så nu tänkte jag vara ute i riktigt god tid inför nästa år. Är det något bestämt om var och när så man kan ta med det i sin almanacka redan nu?

Tyckte det som var 2003 lät mycket intressant. Kanske någon som var där kan berätta mera?

/Patrik, Karlskrona-paddlare i klubben Eskimå
 
i Sverige!

Anvib; sa:
Menar du det i Wales i början av maj eller?

/Andreas

Nix, jag tänkte på det som var i Sverige, tror det var andra helgen i juni eller något i den stilen och det var fredag lunch till söndag em tror jag. Det fanns olika halvdagspass med prova på forspaddling, eskimå-övning, kajakturledarskap och liknande...

MInns däremot inte var det gick av stapelnmen det kan har varit Vänern eller Vättern, tror faktiskt det var sötvattenspaddling men osäker på det.

/Patrik
 
Re: i Sverige!

[/QUOTE]
Nix, jag tänkte på det som var i Sverige, tror det var andra helgen i juni eller något i den stilen och det var fredag lunch till söndag em tror jag. Det fanns olika halvdagspass med prova på forspaddling, eskimå-övning, kajakturledarskap och liknande...

MInns däremot inte var det gick av stapelnmen det kan har varit Vänern eller Vättern, tror faktiskt det var sötvattenspaddling men osäker på det.

/Patrik [/QUOTE]

Du menar symposiet på Lurö i Vänern.

Läs en beskrivning på:

http://www.mkk.m.se/langfard/symposium03.shtml

Symposiet var mycket lyckat och vi som var där var mycket nöjda.

Det verkar dock som om informationen inte nådde ut till alla intresserade, då antalet deltagare endast var drygt 50 (jämför med Stockenträffen som hade nästan 200).

Hoppas att Friluftsteknik kommer arrangera fler träffar!
 
Lurö, precis detta menade jag!

Såg också en kort artikel i utemagasinet som kom precis.

Ingen av arrangörerna som läser detta och kan lämna ledtrådar om 2004?

/Patrik
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.