• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Kajak- & klätterpolare sökes i Göteborg - Nybörjare

Weeiii

Jättekul det här ju! En hel sida med likasinnade, underbart!!
Jag är helsåld på detta med klättra, hänger väldigt gärna med.
Är själv 33 år, skrev in mig här precis idag 11/6... Så jag ligger kanske lite efter i planeringarna?

Men absolut bara att få ta en sväng till klätterfabriken eller vad som, jag är med... Var det dessutom något om en fika? Kaffe är en stor passion *ler*
 
tandori; sa:
Kajakkurser fanns det också på Uteguiderna, det vill jag också! Bara ett litet aber, det är ju inte gratis direkt... Menn, men, finns viljan, finns medlen...

Hej! Jag tänkte bara tipsa om ett ställe i Gottskär som har endagars kajak kurser, jag o killen o några kompisar gick en sån förra året o vi hade det super kul! http://web.telia.com/~u30009490/G.K.hemsida.htm
En endagars kurs kostar 600 kr, vilket e ganska överkomligt inte sant! :)
 
Havskajakkurs

Hej!
Blev precis medlem på den här sidan för att träffa likasinnade och bl a för att jag länge har haft en tanke på att testa havskajak.

Kursen i Ljungkile låter intressant. Det jag har kollat upp är Escape kajakcenter i Önnered (Gbg) som har Prova på turer på tisdags- och torsdagskvällar kl 18-21 för 400 kr. Ska nog ut på tisdag nästa vecka sedan bestämmer jag mig för om jag ska gå kursen. Någon som vill hänga med på tisdag? Är jag för sent ute för den där fikan? Annars hänger jag gärna med.
:)Åsa
 
Hej!

kajakkompisar är jag också ute efter - paddla ensam när jag inte känner att jag skulle kunna hantera alla eventualiteter själv känns inte helt bra. Har paddlat 5-10 ggr per år de senaste åren och har nyligen köpt en egen kajak.

//Maria
 
Hur går det med fikaplanerna? Typiskt tjejer, kan inte bestämma sig;) Jag sitter hemma och är sjuk och har jättetråkigt:( Inte ens ungarna är hemma så här är väldigt ovanligt tyst o stilla...

Vad sägs om att samlas vid Bertilssons stuga (Delsjön)och ha ett kafferep och snacka ihop oss? Om jag piggnar till, så kan jag till helgen. Annars tar vi det lite längra fram, tycker också det vore himla kul om man kunde få ihop ett gäng som kan träffas o hitta på kul grejer!

Jenny
 
Tar gärna en fika med er!

Hej!

Hittade denna tråden då jag sökte klätterkurs i Göteborg. Jag är också en 33-årig tjej som behöver någon att paddla med och ev. klättra med. Jag har gått en kurs i motionskajak i Näsets paddlarklubb som håller till I Delsjön, www.npk.nu De håller även på med havskajak och jag var med på en nybörjartur i juni med tältning på en ö i södra skärgården. Som medlem i klubben kan man paddla motionskajak 2 ggr p vecka i Delsjön. Jag tycker att det är en bra motionsform men tycker att det är lite tråkigt att sticka ut själv. När det är kallar i vattnet vill man ju helst vara två också! Anledningen till att jag gick kursen var ju för att jag ville paddla havskajak men det är ingenting som jag sticker ut och gör ensam. Jag tar gärna en fika med er för att se om man kan sticka ut någon gång på havet! Sen är jag även sugen på att gå klätterkurs i höst. Jag är i Gbg vecka 30 och 31. Har semester v 32-33 men vet inte riktigt när jag är här då.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
cotterskog Kajak och naturliga behov?? Tjejforum 3
LinneaEj Friluftsintresserade tjejkompisar sökes! Tjejforum 12
Kristin123 Vänner i Stockholm med omnejd sökes Tjejforum 0
hav å fjäll Turskidekompis sökes! Tjejforum 0
Pombe friluftsvänner i Karlstad sökes Tjejforum 2
Mians Träningsvänner sökes i Göteborg Tjejforum 16
MarieC Friluftiga kompisar i Stockholm sökes :-) Tjejforum 13
Virvlan Vänner Sökes! Tjejforum 0
Nettchen Kompis till tjejklassiker 2011 i Sthlm sökes Tjejforum 0
Nilsson.J Kvinnliga äventyrare sökes att läsa om osv Tjejforum 8
erixon Vandingssällskap sökes Tjejforum 4
Elin- Paddling/Cykel/Löpar kompis i Göteborg sökes Tjejforum 5
Krizzi Klätterkompis sökes i Skövde! Tjejforum 0
fanny83a Kompisar sökes i sörmland Tjejforum 4
HelenaF Träningskompis i Uppsala sökes! (tjej) Tjejforum 0
Sten_GBG Paddelkompis till norska fjordar w30 sökes akut!!! Tjejforum 0
Sara E Klätterkompis sökes av nybörjare! Tjejforum 2
carro9 Träningskompis i Umeå sökes! Tjejforum 0
Mojorojo Klätterkompis sökes Tjejforum 3
soledad cykel kompis sökes Tjejforum 3
iquela träningskompis göteborg sökes! Tjejforum 2
su94of Seglarstövlar sökes Tjejforum 0
Louise_76 Löparkompis i Ursvik sökes! Tjejforum 0
Ptra Klätterkompis sökes, Norrköping Tjejforum 1
olgabelt ryggsäckstips sökes Tjejforum 5
limpan77 Träningspartner för Box i Uppsala sökes Tjejforum 0
äventyrare1 äventyr sökes Tjejforum 2
NikaO Träningskompis i Luleå sökes! Tjejforum 0
Anna Ellström Vänner för hikingturer kring Göteborg sökes! Tjejforum 27
Jonas_Hollén Tjejsällskap Sökes För Skidresor: Tjejforum 1
POA9 Kvinnligt res/tursällskap sökes av 34 årig skåneman. Tjejforum 0
Nettan A Vandringskompisar sökes! Tjejforum 1
annicaal paddlare till ÅEC, 3 juli, sökes!!! Tjejforum 0
Ptra Klätterkompis sökes (Norrköping) Tjejforum 0
trilobit MTB-tjej i Vänersborgsområdet sökes Tjejforum 0
dreamteam Otränad(e) löparkompis(ar) sökes Tjejforum 2
Maya_x klättringskompis sökes i lund eller malmö Tjejforum 3
jennyn Klätterkompisar Karbin sökes! Tjejforum 4
6383 Klätterkompis(ar) i Uppsala sökes Tjejforum 2
patric_öland SÖKES: Anna och Johanna Tjejforum 0
Gecko girl Tjej sökes till skidåkning i Iran Tjejforum 0
XPAT Tjej sökes Tjejforum 0
tarjis träningskompis i sthlm sökes Tjejforum 1
strapatz Aktivitetsvän i Malmötrakten sökes. Tjejforum 0
plinger landsvägkompis sökes! Tjejforum 2
860718 lag sökes Tjejforum 4
lisan Träningskompisar sökes! Tjejforum 10
annique Sökes sportig tjej i Skåne Tjejforum 0
Extremeskier Multisportare sökes Tjejforum 0
Anna C Lag sökes! Tjejforum 3

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.