kaffe panna

Finns en rostfri modell på addnature. Har inte prövat den men köpte den som julklapp åt föräldrarna. Vi brukar koka kaffe över öppen eld ofta när vi fiskar.
 
Tjena Backpacker8!! Våren kommer sakta men säkert krypande, så också alla loppisar.. Ett tips från en sann "loppisfantast", kika in på alla du ramlar över. Även den minsta garageloppis kan innehålla stora skatter för rätt person, och priset brukar vara löjligt lågt. Har själv fyndat bla, "Feuerhand" fotogenlampor obet,anv för lite och ingenting...
Lycka till!!
 
Det svåra är att hitta en "snygg" panna som har ett handtag som inte brinner av så lätt. Det är ju som regel alu-pannor och det som har ett handtag av aluplåt är rätt känsliga.
 
Mezzner; sa:
Det svåra är att hitta en "snygg" panna som har ett handtag som inte brinner av så lätt. Det är ju som regel alu-pannor och det som har ett handtag av aluplåt är rätt känsliga.

hehe.. jag har aldrig eldat av något.. man behöver inte ställa kärringen mitt i elden ;)
 
Tack

Tack för alla svar.Nu har jag en annan fråga.Hur är det med att navända en koppar kittel.Blir det inga utfällningar när man hettar upp den?Är ingen fysiker eller kemist.Tänkte att man vill ju inte tillföra kroppen något som kan vara farligt.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Livetiskuggan Te och kaffe i titanhållare Kök och brännare 4

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.