Hyra / abonnera bussar?

Kanske inte riktigt en utrustningsfråga, men...

Har någon koll på vilket bussbolag som man kan hyra för att transportera ett sällskap på ca 20 pers runt Stockholm, Sörmland, Uppland, Västmanland mm.

Jag hittar så klart flera när jag söker på google, men jag vill gärna höra från någon som har varit kund.
Alla tips är välkomna.
 
Att hyra minibussar och låta några av de resande köra själva med vanligt B-körkort kan vara billigare lösning speciellt om det rör sig om flera dagar i rad.

Thure
 
Bor och verkar i Söder men att hyra ett antal minibussar och låt deltagarna köra själva är är ett genomförbart projekt. Som vanligt skall du förhandla om priset, flera dagar och flera bussar. I Lund har jag flera gånger hyrt av samma företag med goda erfarenheter. I din del av landet har jag inga kontakter.
go tur
 
Det lutar åt att vi hyr minibussar, brytpunkten när det blir billigare att chartra en hel buss för den aktuella streckan (27mil enkel väg) verkar vara vid 30 personer ungefär. så många blir vi nog inte.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.