Hyperlite Mountain Gear

Hej

Jag är ute efter en lätt vandringsryggsäck som ska rymma 60-70L. Jag funderar på att beställa en 4400 Porter Pack från Hyperlite Mountain Gear. Är det någon här som har erfarenhet av deras produkter?

Tack på förhand.
 
Hej

Jag är ute efter en lätt vandringsryggsäck som ska rymma 60-70L. Jag funderar på att beställa en 4400 Porter Pack från Hyperlite Mountain Gear. Är det någon här som har erfarenhet av deras produkter?

Tack på förhand.

Jag är sugen på deras 4400 Windrider Pack men jag hittar inte så mycket information om dem. Någonstans läste jag att tyget inte var eleastiskt alls vilket gjorde att sömmarna drogs isär när man packade ryggan full.
 
Hyperlite Mountain Gear - Porter Pack 4400

Hej!

Jag har just återvänt från en 10-dagars Sarek vandring och jag använde mig av Porter Pack 4400. Jag är mäkta imponerad måste jag säga.

Den är 100% vattentät som beskrivningen säger. Bekväm att bära längre sträckor, flera dagar i sträck. Inga onödiga funktioner, alla spännen och remmar som finns på den har en funktion. Jag köpte mig 2 packhållare från Rusta och fäste utanpå ryggsäckens framsida, fungerade utmärkt att fästa extra skor, regnkläder eller varför inte kängorna påväg hem på tåget.

Visst själva materialet är inte jätte elastiskt men materialet dras knappast isär. Det går att packa väldigt hårt om man skulle behöva. Laddar upp 2 bilder.
 

Bilagor

  • Porter Pack 4400.jpg
    Porter Pack 4400.jpg
    203.4 KB · Visningar: 591
  • Porter Pack 4400 öppen.jpg
    Porter Pack 4400 öppen.jpg
    123.2 KB · Visningar: 629

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.