hur är det nu...

Jag har sökt med ljus och lykta efter lite information om 120 liter säcken Norröna hadeng. Det jag vet är att den inte tillverkas längre (finns inta att finna på norrönas hemsida). Är det någon här som vet när den slutade att tillverkas. Ska till och köpa ny rygga, och så vill man ju inte lägga ut en massa hårt inarbetade pengar i onödan, särskilt om man kan pruta lite :)

I övrigt verkar säcken kanon. Suitter som gjuten mot ryggen och stor så det räcker till och blir över...
 
?

lignell01; sa:
Jag har sökt med ljus och lykta efter lite information om 120 liter säcken Norröna hadeng. Det jag vet är att den inte tillverkas längre (finns inta att finna på norrönas hemsida).

Den fanns på norrönas hemsida för 30 sekunder sedan när jag tittade i alla fall...

Titta en gång till.

J
 
Hadeng La...

finns visst på deras hemsida! Kolla under Hunting, så hittar du den längst ner. Men vad ska du med en så ruskigt stor säck till? Den är ju bara halvnumret mindre än en ordinär husvagn!

/Håkan
 
nu blev det rätt

Dum som man är trodde jag att man ficka fram alla produkter på norrönas sida när man valde "alla produkter", tydligen inte... Får tacka för att ni visade den "rätt" vägen till säcken :)

...som alla vet så ska man bära tungt och långt ;-)
skämt åt sido, jag har både 30 och 60 liters ryggor men nu behöver jag en större modell. 120 liter tyckte jag verkade bra.

Är det ingen som någon erfarenhet av denna säck?
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.