Houdini i Sthlm - HASTER

Hei,

Jeg er i Sthlm denne helgen og trenger tips på hvilken butikk som har best utvalg av Houdini.
Houdini er lite utbredt i Norge, så jeg tenkte jeg skulle benytte sjansen nå når jeg først er en helg i Stockholm. Turen kom brått på, så det ble ikke tid til noe research i forkant, derfor hadde det vært fint med noen raske tips så jeg kanskje kan få utnyttet dagen i morgen (lørdag).

Jeg har intrykk av at Addnature har bra utvalg, men hvordan er det med butikkene ? Er den ene bedre enn den andre ?

Jeg blir veldig glad hvis noen kan gi tips :)

-Haakon
 
Naturkompaniet i Sickla köpkvarter (ta Saltsjöbanan från Slussen) har en hel del hemma.

Addnature´s butik på Södermalm (gångavstånd från Slussen) har bättre urval på Houdini än den på Birgel Jarlsgatan. De har dock inte alls samma utbud i butikerna som på hemsidan.

Vet ej om Alevalds på Kungsgatan har Houdini men de brukar ha bra sortiment och ordning.
 
Senast ändrad:
Takk for raskt svar !

Takk Mathias, for raskt og informativt svar :)

Er ikke sikkert jeg rekker det på denne turen, men nå vet jeg i hvertfall til neste gang. Det skulle ikke bli lenge til det heller.

-Haakon
 
ute vid överskottsbolaget i solna, Ö&B och fordonskammarens bilauktioner mm finns det en affär som köper upp konkurrs bon mm

dom säljer nu (08 12 10) ut ett större partie av kläder från houdini
 

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.