Härligt puder!

Det pratas en massa om utrustning och dyligt. Själv åkte jag skidor i helgen som var och hade första spår ner för två backar i 20cm härligt puder smekande snö. Ville bara dela med mig av den härliga känsla som infann sig då och fortfarande hänger kvar

Mathias
 
Intressant?

men...hur intressant tror du det egentligen är för omvärlden att få reda på att du åkt två åk i 20 cm "puder" när du inte ens talar om var du varit???

Ungefär lika spännande som att jag berättar om hur fantastiskt roligt jag hade när jag testade ett par nya skidor i helgen... (utan att tala om vilka det är!)

MVH/MM
 
Grattis

Jag har kört 20 skiddagar från november, varav 3 i Hemsedal förra veckan (innan lavinen) med upp till 120 cm puder.

Hemsedal är stället som rockar mest!

/föhl
 
Spelar roll

Det spelar väl ingen vart man har åkt utan att man har åkt. Pudret är nog ändå borta. Det var glädjen som jag ville dela med mig. Är det något fel med det.
 
Avundsjuk!!!!

Alltid är det någon som måste vara värre. Det jag vill säga är att jag gläds med dig och dina skiddagar. Önskar att jag kunde ha haft så många också.
 
Vålådalen???!!

Tjenare gamla vålis!!!!

Gött med puder. Alldeles för lite skidåkning blir det numera. Men ett par dar i Åre iaf på jullovet. Puder under Stjärnliften... Inte som WW men ändå!

Ha de' /Daniel.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
PerHenrik Härligt i Kittel! Telemark 3
PerHenrik Premiär för puder... Telemark 3
i95_lab Puder i Kanada - när och var Telemark 4
Puder i Trillevallen Telemark 3

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.