Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Gissa position
- Trådstartare avslutat medlemskap1105
- Start datum
-
- Taggar
- fjällnörderi gissa sverige
Är det ... alisvaggi?
Sedd varifrån då, om det nu skulle vara det...?
Sedd varifrån då, om det nu skulle vara det...?
Hej!
Borde vara från Sielmmavaggis öppning mot Alisvaggi.
häpp / F
Borde vara från Sielmmavaggis öppning mot Alisvaggi.
Jovisst. Mer specifikt en bit upp på den nordvästra utlöparen från Čeakčačohkka.
Jovisst. Mer specifikt en bit upp på den nordvästra utlöparen från Čeakčačohkka.
... och jag tycker att MattiasO ska lägga upp en ny bild. Dels för att det var han som tog motivet, och dels för att jag inte har några bilder på lager. Det behövs en ny fjällvandring för att jag ska ha något att komma med.
häpp / Filiokus
... och jag tycker att MattiasO ska lägga upp en ny bild. Dels för att det var han som tog motivet, och dels för att jag inte har några bilder på lager. Det behövs en ny fjällvandring för att jag ska ha något att komma med.
häpp / Filiokus
Det var ju trevligt att kunna ta en bild nån gång ibland... Har tyvärr ingen bild på lager... så den som känner sig manad kan ju lägga upp en bild.
Det var ju trevligt att kunna ta en bild nån gång ibland... Har tyvärr ingen bild på lager... så den som känner sig manad kan ju lägga upp en bild.
Jag kan göra ett nytt försök då Nallobilden kanske var väl enkel.
Var är fotot taget?
Bilagor
Rätt!
Det stämmer bra det. Lite frustrerande att du knäcker mina bilder så lätt och snabbt så du skall få en bonus bild Kalle
Tycker det påminner om dalen mellan Kutjaure och Vaisaluokta -- närmare bestämt Guossjájávrre åt sydväst, med Allak till höger.
Det stämmer bra det. Lite frustrerande att du knäcker mina bilder så lätt och snabbt så du skall få en bonus bild Kalle
Bilagor
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Finns det ett problem med ”Gissa position”? | Fjällvandring | 15 | ||
Gissa Abrahamsson | Fjällvandring | 9 |
Liknande trådar
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg