• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftssinglar.

Uppland med omnejd

Hej! Hittade den här långa tråden som från början verkar ha varit främst ett uppslag om att "träffas", men som också förgrenat sig till att kunna innebära "träffas och utöva friluftsliv" Jag undrar om det finns några fler som jag, som vill "träffas och utöva enklare friluftsliv, eventuellt med barn närvarande"?:).

Promenad i skog/på vandringsled, korvgrillning, utsiktsletande, skärgårdsbåttur, vandrarhemsbesök....eller vad man nu kan komma på.

Nån?:)
 
Ojdå, så kan det gå. Har aldrig tänkt på rubriken på enskilda inlägg. Ibland ser man inte träden för all skog, eller nåt...
 
om det blir nån fin dag i helgen tänkte jag njuta av lite vårskidåkning ute vid flottbron, det finns gott om snö och ska vara full rulle där ute.

nån som ska dit?

eller som har lust att haka på?


om du inte bor allt för långt från stan kan jag hämta och sedan lämna vid din ytterdörr, så bjussar du på hamburagre i backen. hade tänkt köra i 3-5 timmar, kostar runt 150 pix. backen är ganska ok för att vara på dom här breddgraderna.

jag är 35+ så tjejer i 18årsåldern känns väl som ett lämpligt sällskap.

nerå, skojade bara, behöver nödvändigtvis inte varken vara singlar eller tjejer.

hör av er!
 
Träffar i Göteborgsområdet

Hej

Är det några träffar i Göteborgsområdet på gång? Skulle vara kul att träffa lite nytt folk :)
 
Hitta på något i Skånetrakten?

Hej!
Jag är en kille på 25 som är något uttråkad i Skåneland. Är det någon som vill hänga med på paddling, klättring, vandring eller liknande???

Jag har en liten 4mån jaktlabbe som gärna följer med om aktiviteten tillåter..!

mvh
Jonas
 
semester.

Finns intresse att träffas i lämplig friluftsaktivitet nu under semestertid? Jag ordnar gärna någonting i Stockholmsområdet.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
ninapenda friluftssinglar...vill ni klättra? Träffar 3
ypsilon Friluftssinglar / Göteborg Träffar 18

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.