• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftssinglar.

bra att du inte ger upp...upptäckte din idé alldeles nyligen Arne. jag kommer gärna någon gång, dock är lördag lite osäkert. Kanske är det bästa att lägga upp förslag i kalendern som finns under mötesplats med rubriken friluftssinglar och så föreslå en tid och plats och vara ute i god tid. Du kanske redan har gjort det?
:)
SOphie
 
Yes :)

Arne L; sa:
Att vara singel har sina fördelar och nackdelar,precis som andra situationer i livet. En problem för oss som hellre är ute än inne på krogen, där det förövrigt är tunnsått med friluftsmänniskor. Är att kärleken får stå tillbaka. Därför föreslår jag att vi bildar friluftssinglarnas klubb här på utsidan. Vi arrangerar friluftsaktivitetrer av typ vandrig, paddling, skridsko med betoning på umgänge. Kanske ett krogbesök efteråt som vi kan kalla afterhike.
Om du har intresse för det här, så låt mig få veta!
Arne.

Som nybliven vandringsbiten tjej i Stockholm blev jag glad över att hitta det här forumet...hoppas det flyttas över till verkligheten snart - jag kommer!
 
Re: ANNMÄL NU!

Jag gjorde en väderanpassning och var ute idag söndag istället för på lördagen. Härligt väder och helt folktomt.
 
Någonting på gång i Stockholm?

Jag är gärna med på aktiviteter en till flera dagar. Är det någon som planerar något? Tänkte främst på Stockholmstrakten. Vandrar, cyklar, paddlar, åker skridskor,... ja tycker det mesta är rätt skoj. Allt från enklare till mer avancerade strapatser.. (Lever ett varannan vecka liv - men med lite framförhållning går allt).

Ren chansning. Händer något nu i helgen eller nästa helg?

Nu börjar man ju spontant försöka komma på en aktivitet... men får återkomma. *S*

Vilka vill göra vinterfjällstur? Det har jag inte gjort än.
 
Re: Någonting på gång i Stockholm?

Har inga direkta planer till vare sig den här eller nästa helg, följer gärna med på en liten vandring el dyl om fler är intresserade. Såg att man försökt dra ihop ett gäng i helgen som var, undrar om det blev av... Nån som vet?
 
Hejsan! Har mejlat med John. Vi var inne på att försöka dra igång en dagsvandring till helgen men både han och jag har fått andra planer... Gärna en annan helg!

Maria
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
ninapenda friluftssinglar...vill ni klättra? Träffar 3
ypsilon Friluftssinglar / Göteborg Träffar 18

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.