• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftsintresserade göteborgare (i 20 årsåldern)!

Flyttade till Göteborg för inte så länge sen. Trivs väldigt bra men det skulle vara ännu bättre om jag hade känt någon som också gillar uteaktiviteter. (Mina egna kompisar är mer intresserade av uteaktiviteter i form av krogbesök, vilket i och för sig också kan vara trevligt men man vill väl ha omväxling!?) Har förgäves letat efter kursen och dylikt för folk i min ålder men nu tar jag saken i egna händer och utlyser härmed någon form av träff för göteborgare som vill träffa likasinnade. Målgruppen är lite yngre människor i 20+ åldern (är själv 21), tjejer och killar, så om du känner dig manad; posta ett inlägg så får vi se om vi blir ett gäng som kan hitta på nåt!

/Emelie


Kom igen nu då!
 
Trevligt, har fått lite svar, hade i princip gett upp hoppet om detta.

Men inser att kriterierna kanske är lite smala, så nu vidgar jag dem till att även omfatta folk på rimligt avstånd från göteborg. Annars sitter jag som bäst och funderar ut hur det hela skulle kunna organiseras. Fram tills dess får gärna fler höra av sig.
 
Lider med dig :p Själv har jag i stort sätt bara min bror som gillar "utelivet" och han bor väldigt långt bort... Jag tycker att du kan hänga med nästa gång om någon på utsidan drar ihop en träff, eller kanske dra ihop en egen?. Hängde med sist med ett par gbgare och tyckte att det var skit kul!
 
Hej!

Jag bor ju också i Göteburg. Och är någorlunda ung.
Skulle vara trevligt med en liten utfärd till skärgården eller något annat.

Såg tråden lite sent bara...

/Tjipp
 
Oj, vad grabbar som svarat! Ha ha! Om det finns några tjejer där ute kring Götet får ni också höra av er. Går ju lite segt men vill ju hinna få lite svar innan vi hittar på nåt. Funderar på att lägga in en tråd i nåt mer tjejtätt forum också (inget fel med killar med det vore ju kul med en någorlunda blandad grupp)...

Har precis köpt boken friluftsliv i Göteborg och sitter och dregglar över snorklingen och paddlingen framför allt (har precis lärt mig paddla) så där finns en del kul att hitta på härikring.
 
Jag är på!!

Hej!

Kul! Jag hänger gärna på :) Jag är rätt grön när det kommer till paddling men det ska jag nog kunna ändra på.

Jag är personligen inte så noga med ålder.. Man kan ju både dra ihop folk som svarat här i tråden till en egen träff eller som Partik skrev, att man hänger på när någon skriver ngt här på utsidan... Det kanske ändå blir några stycken i "20-års åldern då"? :)

Vi hörs!

Sofia
 
Jag vill också träffa lite folk som är intresserade av friluftsliv. Är lite sent att skriva nu, så jag skickar iväg något mer vid en senare tidpunkt!

Vi hörs
Mikaela
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.