Damjacka förvisso,
Men alltså , jag skrev ju att personalens "hovbutik" i åre sa att det knappt är märkbar skillnad på dam/herr i JUST rimfaxe!!! Hur ska man tolka det???
Ang. "kasta skit"
Kan man inte diskutera ett enskilt plagg med lite objektivitet?
Måste man antingen hata el. avguda ett märke, och iså fall försvara varje enskild detalj in i döden?
lite distans tycks alltid fattas när hypade märken diskuteras
Har tidigare inte skrivit en rad om mina 12 år gamla bifrost och megin cutan som började falla isär efter ca. 1,5 års användning, då endast handtvättade i hårschampoo,
lleberg: Menar du att det är viktigare att det är "tätt&dragfritt" vid kragen än att man får plats med ett mellanlager på/runt huvud nacke hals(läs:balaklava) och fortfarande kunna ha huvan uppe med stängd krage?
Jag kanske missförtår dig, du kanske kan ha det, och sen är det tätt?
Nu vill jag inte spekulera mer, innan jag provat en (nydesignad?) herrmodell,
Förhoppningsvis blir jag nöjd , och får äta upp allt jag skrivit!
Men alltså , jag skrev ju att personalens "hovbutik" i åre sa att det knappt är märkbar skillnad på dam/herr i JUST rimfaxe!!! Hur ska man tolka det???
Ang. "kasta skit"
Kan man inte diskutera ett enskilt plagg med lite objektivitet?
Måste man antingen hata el. avguda ett märke, och iså fall försvara varje enskild detalj in i döden?
lite distans tycks alltid fattas när hypade märken diskuteras
Har tidigare inte skrivit en rad om mina 12 år gamla bifrost och megin cutan som började falla isär efter ca. 1,5 års användning, då endast handtvättade i hårschampoo,
lleberg: Menar du att det är viktigare att det är "tätt&dragfritt" vid kragen än att man får plats med ett mellanlager på/runt huvud nacke hals(läs:balaklava) och fortfarande kunna ha huvan uppe med stängd krage?
Jag kanske missförtår dig, du kanske kan ha det, och sen är det tätt?
Nu vill jag inte spekulera mer, innan jag provat en (nydesignad?) herrmodell,
Förhoppningsvis blir jag nöjd , och får äta upp allt jag skrivit!