Forumkniv - EKA Swede 92

byta numreringen mot forumsignatur alternativt ha bägge mot extra kostnad?

Thure

Bra fråga... Jag tog inte upp det då det inte var så många som skrev det som alternativ i enkäten, det var bara du :) Så utifrån enkäten så skulle jag nog säga "nej". Rent praktiskt? Klart att det går, frågan är hur mycket dyrare det blir.
 
Hej!

Du har missuppfattat allting...

1. Jag vet att det finns sedan tidigare, har sett dessa.

2. Det var inte mitt förslag från början, utan det var soundoptics som kläckte den här fina idéen. Och det var flera som uttryckte sig positivt om det i "knivtråden". Så jo, jag anser nog att det finns ett visst underlag. Att "jag" bestämde just den här modellen var att det var just den modellen som föreslogs i knivtråden.

3. Jag har inget behov av att "öka tillhörigheten till Utsidan", var har du fått det ifrån?

4. Tack för förslaget, men jag är inte intresserad av en fastbladare för tillfället.

Mvh
Fredrik

Tack för din vänliga hälsning. Trist att du missuppfattat min missuppfattning och tog det som ett personligt påhopp. Det var det inte menat som.

Mvh

J
 
Hehe, hoppas verkligen inte det. Det blir ju lite konstigt att be alla att anmäla sig igen nu som jag gör. Men det var ju lite spretigt från början, så jag tyckte att det var bäst att kolla intresset för det här innan jag tar kontakt med Johny igen. Känns lite mer seriöst...
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
turboadde Fråga om eka swede 88 Utrustning allmänt 9
Frandsén91 Eka H8. Smörkniv Utrustning allmänt 13
insco EKA Nordic H8 Utrustning allmänt 1
flanell tjejer & knivar! Utrustning allmänt 172

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.