• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Fjällfest 2010 - samåkning

Jodå... jag har klurat på att åka dit.
Mest för att bara sitta i gassande solsken och gå enkla uppfriskande turer, med betoning på enkla och framförallt uppfriskande.

MEN, jag sitter i Mälardalen och undrar om någon annan från härikring tänker sig dit. Jag har sannolikt inte en lämplig bil, om man med lämplig menar något annat än två sittplatser och 'obegränsat' med lastutrymme.

Nej... allmäna transportmedel är inget jag övervägt
 
Testade å Googla...

...å det var ju betydligt mer specificerat än när jag först började kolla upp evenemanget.

Nu blir man ju andfådd bara av att läsa allt :eek:)

a) Fjällfest är något som arrangeras av Svenska turistföreningen, Utemagasinet å en del sponsorer kring Storulvåns fjällstation... och lär dig att du har alldeles för få och billiga grejjor, sitter alldeles för mycket på arslet och är allmänt ovetande och proppmätt :eek:)
b) Googla.............

MVHåkan
 
Jag tänkte också ta mig dit och gå på massor av sköna turer tillsammans med sköna människor...

Ensam åker jag tåg från Göteborg men om fler är på från denna del av landet kan vi ju dela på en bil istället.
 
Det tar sig, sa mordbrännaren!

Fleeeer ???

Från Göttlabårg är väl Hallsberg någon sorts knutpunkt... mmm...
 
Vi är två från Uppsala som gärna samåker upp. Tyvärr har vi inte heller någon duglig bil, men jag har körkort.
 
hmmmm...

Min bil är en skåpbil med två sittplatser som sagt, men med kolossalt mycket utrymme i skåpet :eek:)
Kan man tänka sig att bulla upp i skåpet och sitta där sitter man nog bekvämt, men med ganska usel utsikt... å anlag för åksjuka skall man inte ha.
Tänk om någon med vanlig bil och 4 sittplaser anmäler sig. Då finns en från Västerås och två från Uppsala som gärna samåker.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Nennaa Fjällfest storulvån Träffar 8
MarieC Fjällfest? Träffar 10
Lilla Blå Midsommar 2010 Göteborg Träffar 0

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.