• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Fjällen v 33, 34

Jag har semester vecka 33+34 och söker någon/några att vandra i fjällen med. Verkar bli svårt att få med någon kompis här nerifrån Malmö. Jag har en del erfarenhet av att vara ute i skog, mark och bebyggelse, har liftat dryga 10 000 km i Sverige senaste åren och sovit ute med och utan tält. Kan tänka mig både softare stugvandring utan tält eller lite mer hardcore vildmark. Den exakta destinationen är inte så viktig.
Det är trevligt om du/ni är lätta att ha att göra med och tycker om natur.. :)
Svara här eller på mail!
 
Hej!
Min kompis som jag skulle fjällvandra med till veckan har just dragit sig ur.
Så jag skulle jättegärna haka på ngn annan då jag inte är jättevan fjällvandrare själv plus att det ju är mkt roligare att ha sällskap. Jag skulle behöva starta på måndag senast. Ursprungsplanen var kungsleden och jag vill gärna förbi Tarfala , men jag är öppen för andra alternativ. Tältar helst men är som sagt flexibel. Och lätt att ha och göra med vill jag väl tro att jag är också :)
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.