Ett tokigt projekt eller inte.

Kul projekt, önskar jag också får gå/springa leden någon dag. Du får dokumentera väl, tyckte det var magert innehåll på Youtube kring detta.
 
Trots en trött kropp idag så lyckades jag nästan att komma ner till 11 min per kilometer. Men det är bara att tugga på
 
Varför behöver du maxa gånghastigheten? För att testa ryggsäcken och vänja kroppen behövs ju inte det.
Är ditt projekt att gå leden på kortast möjliga tid?
 
Varför behöver du maxa gånghastigheten? För att testa ryggsäcken och vänja kroppen behövs ju inte det.
Är ditt projekt att gå leden på kortast möjliga tid?
Jag tror det handlar om att jag vill kolla ungefär vilket tempo jag går i. Så att jag får en ungefärlig tidsuppfattning hur snabbt jag rör mig. Och jag har inga ambitioner att gå Vasaloppsleden på snabbast tid.
 
Tror du att det är så fint att vandra där, med vyer och så? Jag tror banan gör sig bättre med snö. Sen cyklas det väl en del där också. Skulle kunna tänka mig att vandra där som ett träningspass, men inte för att få uppleva naturen, för den är väl inte unik eller speciell så direkt. Skog, skog och en del skog. Myrar också.
 
Tror du att det är så fint att vandra där, med vyer och så? Jag tror banan gör sig bättre med snö. Sen cyklas det väl en del där också. Skulle kunna tänka mig att vandra där som ett träningspass, men inte för att få uppleva naturen, för den är väl inte unik eller speciell så direkt. Skog, skog och en del skog. Myrar också.
Olika människor har olika preferenser. För egen del gillar jag naturen som Vasaloppsleden löper genom.
 
Tror du att det är så fint att vandra där, med vyer och så? Jag tror banan gör sig bättre med snö. Sen cyklas det väl en del där också. Skulle kunna tänka mig att vandra där som ett träningspass, men inte för att få uppleva naturen, för den är väl inte unik eller speciell så direkt. Skog, skog och en del skog. Myrar också.
Vyer vet jag inte, men det finns mycket kulturminnen att se efter vägen. Och jag har haft en känsla att jag vill gå Vasaloppsleden i flera år och nu har jag fått tid till det.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.