Ensamseglaren!

Ni seglare tycker inte att det känns förudmjukande att Utsidan har en länk till Spermaharens "Ensamseglaren" i sin lista över pågående expeditioner. Nog för att den är jävligt rolig, men om det handlade om nåt som jag själv höll på med så skulle jag ta lite smått illa upp.
 
Självdistans

Tar man smått illa upp av ensamseglaren bara för att man är seglare har man nog en hel del andra problem med livet oxå.
Ibland är det bra med lite självdistans.

MVH
Pelle
 
Vuxenblöjor

Jag.. ehh... jag menar en vän till mig... känner sig träffad och tar illa upp eftersom Ensamseglaren skämtar om vuxenblöjor.

/Patrik
 
Spermaharen

Jag tycker det är klockrent att dom skämtar om ensamseglare och tar inte illa upp för att jag själv seglar. Dom verkar ju ha lite koll på ämnet iallafall..
Det är rätt typiskt Killinggänget att välja en grej som för många är en dröm (bli brandman, segla jorden runt) och förlöjliga det, och dom lyckas ju ganska bra. Man får som sagt se det roliga i det och gilla att dom gör en sketch om seglare. Kanske det t.o.m är roligare för en som läst om långseglare alt. långseglat själv..

/Magnus
 

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.