Efterlysning........

Jag letar med ljus och lykta efter min bästa vän någonsin..
Hans namn är "JOSH GILLIS", senast jag hörde av han var flera år sen och då bodde han på tyresöhalvön..........
Om någon har minsta lilla info så skulle jag vara evigt tacksam...
Ni som är gammla och va med på klättercentrets tid vet vet jag är, jag jobbade med josh och vi klättrade alltid tillsammans.
jag har varit borta en längre tid , men är tillbaka , dock rätt sjuk.. tacksam för all info som jag kan få...


Mvh Roger "Pappis" Hirsch
0762-175140
 
Det här låter helt legit men man ska vara lite försiktig med att hjälpa någon man inte vet någonting om på nätet. Det finns folk som på det här sättet kan få tag på människor de inte ska kunna få tag på. Vad jag läst är det vanligare att man använder Facebook och liknande för sådant.
 
jag har sett han där, men får ingen respons.......... josh och jag byggde klättercenter i hammarbyhamnen med hjälp av många andra själar, bla johan luhr, patrik andrersson, tomas hansson. mfl... jag förstår din tvekan , men det finns många som kan backa upp det... vet inte om kurt (krux) fortfarande är aktiv, jim wasmuth, oxå en en dom man såg upp till. .... saken är den att jag har varit borta pga svår sjukdom, och har troligen inte så lång tid kvar...... tyvärr.. men jag hann ändå flasha "fight gravity" i tyskland, klättrade alla leder som va över 8+ - 9- på mallorca , va rätt energisk i många år.... jag kommer att lägga in lite bilder så fort jag fått dom konverterade från dia. på den dåvarande "eliten", bla johan luhr när han fick ett bungeehopp i present när han fyllde år i gbg under kristi flygare helgen...
orkar inte skriva mer nu, måste ta igen mej lite. återkommer


Mhv Pappis
 

Bilagor

  • Klättring13.jpg
    Klättring13.jpg
    199 KB · Visningar: 659
Hej Roger,

Tror jag kan hjälpa dig. Ska kontakta lite folk. Jobbade själv på Klättercentret hos Josh.

Återkommer när jag vet mer.
 
Hej Roger,

Kommer för övrigt ihåg dig från gamla Klättercentret och vet att du var kompis med Josh & co.

Har skickat lite uppgifter till din epost. Hoppas du får tag på honom. Lycka till.
 
Tack nui som svarade. vet nu att han bor i italien. så nu blir det snart en resa dit. han lever och mår bra, jobbar med andras kroppar som vanligt.... och han har inte åldrats en enda dag , klart kan ju va gammla bilder....öheheheh, hörs å störs......
 
Hör av dej om du skulle ha lust att belasta fingrarna lite nåt i vår/ sommar. ....
har inte klättrat sen jag slet sönder senorna när jag va i frankenjura.......
måååååååååånga år sen och många konstiga saker senare e de nu..... ler.
har hänt en hel del skumma saker i livet.....
ha det


Hej Roger,

Kommer för övrigt ihåg dig från gamla Klättercentret och vet att du var kompis med Josh & co.

Har skickat lite uppgifter till din epost. Hoppas du får tag på honom. Lycka till.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.