Crafts byxor Kryptonite. Gjorde jag ett bra köp?

Nu har det gått två månader och jag är nöjd.

Byxorna är sköna och ger skydd mot väder och vind.

De är lite för stora (fanns bara en byxa i butiken) vilket jag ser som en fördel eftersom det blir lättare att dra på dem snabbt vid dåligt väder och att jag inte ser ut som en desperat 40-plussare som drabbats av träningsnojan när jag stannar vid ICA på hemvägen.

Nu har jag kompletterat med en jacka från Craft -Excess- som jag gav 300:- för (istället för 800:).

Den är rätt skön, på gränsen till fladdrig i armarna men inte så det stör.
 
Jag tycker du ska vara nöjd med ditt köp! :)
Har själv mycket kläder från Craft, dock inga cykelbyxor. Men dom kläderna jag har som ska andas, tycker jag fungerar utmärkt! :cool:

//Gustav
 
[Nu har jag kompletterat med en jacka från Craft -Excess- som jag gav 300:- för (istället för 800:).

vart köper du dessa billiga craft produkter?
 
Sedan vi flyttade från Malmö till Löddeköpinge har jag återupptäckt friluftslivet, jag cyklar runt i trakten, gör korta vandringar och har övernattat under presenning vid några tillfällen.

Därför har jag börjat köpa på mig kläder och prylar (det är 20 år sedan jag köpte en sovsäck) och jag vägrar betala fullt pris...

Jag önskar jag kunde ge namnet på "butiken" men mina fynd är resultatet av hårt arbete.

I princip varje dag tar jag en sväng i butiker som Sportex, Stadium, Intersport, Team Sportia och Naturkompaniet. Jag kliver av bussen på köpcentrat en kilometer hemifrån (jag går gärna en liten extra bit för att få ihop mina 10000 steg per dag) och tar en snabb titt i butikerna.
Ofta finns det något som är prissänkt 20-30% som är intressant. Det har blivit en Haglöfs Sec, En Haglöfs Orc, en sovsäck från Haglöfs från Intersport, Team S. och Stadium.
I julas blev det en Magellan GPS för 900:- på Teknikmagasinet och några Primusburkar (225g) för 35:-.

Köpte ett Primuskök (TechnoTrail) på Naturkompaniet för deras kampanjpris, 399 istället för 599.

Ibland snubblar jag på reafyndet med stort F. Som
cykelbyxorna, 200:- istället för 1200:- i en låda.

I dag förbannade jag mig själv, Intersport hade ett par cykelväskor för 150:- som jag misstänker var för minst halva priset. Jag såg dem i går men hade inte kortet på mig, i dag var de väck.

Tänk långsiktigt och var konsekvent (gå en sväng varje dag) så skall prylarna bli dina för halva priset...
 
Jag kan tipsa om en butik med en del billiga Craft-kläder.
Mitt i Bohuslän finns en butik som heter "Avfart 100" och det är avfart 100 från E6an :) Ligger i en liten by som heter Håby.
Där säljer han mycket kläder från New Wave, bl.a. Craft. Vet dock inte vad han har för utbud just nu. Men jag har köpt mycket träningskläder där till bra pris! :cool:

//Gustav
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.