• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Chile Februari 2009

Tjena!
Tänkte ta en liten ”roadtrip” i Chile i februari 2009, tänkte åka lite hit o dit utan några direkta planer på vart man ska, det kan planeras närmare när dagen kommer, genom att gå, åka buss, tåg, ja allt men genom hela landet ska jag iaf, söder till norr eller tvärtom, spelar ingen roll...
Söker likasinnade personer runt min ålder, för att åka och lära känna chile lite bättre...
Obervera att jag är kille och att titta på svampar är inte riktigt min grej, jag är ute efter att utforska o se det mesta sevärda som finns att se.

Någon som har planer på att åka till chile och är sugen på att utforska landet så ta kontakt med mig!
Jag är öppen för förslag förståss!
 
Jisses, snacka om att glömma bort att svara...

Men jag önska jag kunde tidigare, men resan var köpt sen länge, semester från jobbet osv osv... men är du fortfarande intreserad av att joina?
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.