Boende i verbier 2 platser kvar, hela säsongen!

Hej!

Jag och 3 polare har hyrt en lägenhet i verbier. Den är dock anpassad för 6 personer och eftersom vi inte är gjorda av pengar behöver vi 2 till. Vi är alla i 20 års åldern. Vi söker därför dig som är 19-22 år gammal och vill göra en säsong med oss.

Vi bor i Stocholm och är sällskapliga och mestadels där för offpist åkningen, dock en eller två afterski öl kan ju sitta fint ibland!

Eftersom vi är 4 grabbar tänkte jag att det vore bra med 2 tjejor, eftersom det aldrig blir lika svinigt när tjejer är med. Jag gillar mindre svinigt =).

Här är en länk till boendet: http://www.kingsverbier.ch/Alba/en/alba_apartments3_501.htm

Det kommer kosta 4890 kr per månad.

Ifall ni undrar över ngt ere bara att maila. Jag kollar den dagligen.

VI hoppas på en rolig säsong!
 
Fy fan va jag hade viljat vara med!

"Tyvärr" så skall man ju vara ansvarstagande familjefar nuförtiden så jag får tacka nej.

Men det hade varit jä_ _ _gt roligt.

Ha det så trevligt.

//Peter
 
Hej!!!

Jag och min kompis Anna ska åka ner till Verbier och säsonga och vi letar efter boende.
Vi är 20 år och kommer från Stockholm. Det vore jättekul om vi kunde bo tillsammans.

Hoppas att det låter intressant.

/Malin
 

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.