• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

anonymitet (forts)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
(denna del av diskussionen är flyttad från http://www.utsidan.se/forum/showthread.php?t=46969 /admin)

Jag har haft uppdrag för staten med anonymitetsfrågor. Så tack för att Du nollställde tråden! Och det var inte ens påhopp, jag citerade Dig en gång i en tråd och har inte skickat någonting alls direkt till Dig och det vet Du, Du är dessutom ful
 
Senast redigerad av en moderator:
Slotte: Eftersom du ganska rakt ut skriver i din profil att du hänger på detta forumet för att ragga unga brudar under 23 och i samband med detta redovisar en hel del fakta som närmast får mig att tänka på www.bride.ru kanske du iställt bör söka dig till forum som har denna inriktning på sin verksamhet? ;)
 
Skönheten sitter i betraktarens öga. Om du tycker att ninapenda är ful så säger det nog mer om dig än om henne. F.ö. saknar det betydelse. Det är inte kvinnors uppgift på jorden att vara vackra som en del gammaldags män tror.

Tror du verkligen att vi tror på allt som du skriver att du har gjort. Är du kanske en sån som ljuger så att du tror dig själv? En mytoman m.a.o. Du kunde väl åtminstone försöka få lögnerna att hänga ihop och inte ljuga om sådant som kan kontrolleras. Det finns tre Slotte i Sollentuna och alla är kvinnor. Det finns ingen Slotte med den födelsedag som du har angivit i din profil.
 
Mata trollet, mata trollet...

Vad fan är det med dig? Ärligt talat?
Jag begriper ju att du inte är som oss andra men du måste likaväl spela efter enkla, gemensamma regler. Det har var ett otroligt klumpigt övertramp som jag nog tror att Nina garvar åt men uppsåtet var ont, särskilt eftersom det verkar som om kvinors högsta mål i din värld är att vara att vara väna o fina.
Du kan väl känna av tonen o anpassa dig eller dra?
 
Slotte: Eftersom du ganska rakt ut skriver i din profil att du hänger på detta forumet för att ragga unga brudar under 23 och i samband med detta redovisar en hel del fakta som närmast får mig att tänka på www.bride.ru kanske du iställt bör söka dig till forum som har denna inriktning på sin verksamhet? ;)

Stämmer, stämmer, jag försöker locka dem till att ta kontakt med mig, men det är upp till dem, det är deras eget val att skicka ett meddelande eller brev eller inte göra det! Men jag säger även >>Oftast är det roligast att prata med kvinnor i åldrarna 27-35>> - de är oftare realistiska och livserfarna vilket kan uppskattas. Sedan snart ett år har jag en estlandsrysk vän, hon har stil, en perfekt kropp, stora perfekta bröst, ögon och ansikte. Hon har mycket att göra, så jag ser henne sällan - och hon är en sådan som det till 90% gäller att impa på och till 99% respektera, annars struntar hon.

Vättlefjäll;371991 sa:
Vad fan är det med dig? Ärligt talat?
Jag begriper ju att du inte är som oss andra men du måste likaväl spela efter enkla, gemensamma regler. Det har var ett otroligt klumpigt övertramp som jag nog tror att Nina garvar åt men uppsåtet var ont, särskilt eftersom det verkar som om kvinors högsta mål i din värld är att vara att vara väna o fina.
Du kan väl känna av tonen o anpassa dig eller dra?
Varför reagerade hon från först början på att jag citerade henne en gång i en tråd, jag ville bara ifrågasätta "det enda rätta sättet att dejta/bekanta sig"!

Skönheten sitter i betraktarens öga. Om du tycker att ninapenda är ful så säger det nog mer om dig än om henne. F.ö. saknar det betydelse. Det är inte kvinnors uppgift på jorden att vara vackra som en del gammaldags män tror.

Tror du verkligen att vi tror på allt som du skriver att du har gjort. Är du kanske en sån som ljuger så att du tror dig själv? En mytoman m.a.o. Du kunde väl åtminstone försöka få lögnerna att hänga ihop och inte ljuga om sådant som kan kontrolleras. Det finns tre Slotte i Sollentuna och alla är kvinnor. Det finns ingen Slotte med den födelsedag som du har angivit i din profil.
Så som jag skrivit i ett annat inlägg i en annan tråd nyligen, så har jag ingen karriär bakom mig. Så jag har inte alls påstått att jag skulle jobbat mycket med nämnda uppgifter! Får man inte nämna ens om man jobbat lite????

haraldn, vem tror Du jag är: en oärlig nybörjare?

För att blåsa på elden kan jag också nämna att jag jobbade som socialarbetare som barn och ung. Jag har sett allt redan då, och är inte rädd. Jag är tuffingen som sätter gränser varje dag och vissa dagar varje timme, men jag är inte stöddig och har aldrig själv knarkat eller druckit alkohol. Och jag har aldrig sålt sex varken på ett sätt som kan respekteras eller annars bara på nå't sätt.

Jag har sett knivar, men har aldrig burit en kniv själv. Det är varje vecka någon som vill råna mig men ingen har varit nära på att lyckas och jag har inte blivit det minsta rädd.

Och sist men inte minst: JAG ÄLSKAR ATT ERKÄNNA DET: JAG ÄR INTE SOM ALLA ANDRA, JAG ÄR MER KALLSINNIG! Och varje vecka imponerar jag på flera tack vare det (män eller kvinnor kvittar), och jag har fått uppleva att det finns självständiga populära kvinnor som blir helt tagna av kombinationen kallsinnig och respekterande! Jag är djupt respekterande, men oftast endast mot de som verkligen förtjänar det.
 
Senast ändrad:
hahaha!! slotte-potte du e min nya idol.. fullkomligt sinnessjuk, underbart!! du får våra tidigare troll att framstå som töntar.. (ät inte medicinen som läkarna vill pracka på dig, den förändrar dig och det vill vi inte)
 
Nejdå, Du har inte sett någonting ännu!

Testa mitt jobb en vecka, jag lovar att det kommer minst 20 muskelknippen fram till Dig, en del med drog och/eller alkohol i blodet, endelk spiknyktra, och viftar på knytnävarna, river sönder cykeln för hundratals kronor, och försöker välta Dig i 15km/h med passagerare och allt. Därtill försöker bilar ramma Dig, minst två taxibilar per timme blir urförbannade på Dig.

Och vet Du vad som är bäst? - Det är att polisen är på min sida och hjälper mig bara de finns på nära. Poliserna hälsar vänligt på mig och kommer ibland och står ibland och vaktar på de mest typiska ställen där de kan hitta mig.

Det är det som är så härligt: jag gör mitt jobb och det provocerar män så otroligt mycket!

En annan kul grej, är att det är bilbromsar på cykeln, jag har möjlighet att köra väldigt bra, köregenskaperna är mycket bättre än vad Du tror, och cykelns manövrerbarhet är gjord för att kunna hanteras i de mest stressade situationer!

Jag känner mig som ett djur när jag presterar på topp i jobbet!

Fyfan, det går undan, bromsarna bara ylar en tredjedel av tiden, det sitter två tutor på, en för passagerarna och en för mig, och heja-ropen skallar från alla håll!

JAG HAR OCKSÅ EN CYKEL MED PLATS FÖR FYRA PASSAGERARE, DÅ FÖRVANDLAS JAG TILL EN KOMPLETT NATTENS HJÄLTE! Jag ska bara fixa de bästa tänkbara bromsarna till den, och pumpa upp mina muskler ännu mer, och sedan finns det inget som hejdar!

hahaha!! slotte-potte du e min nya idol.. underbart!! du får våra tidigare troll att framstå som töntar..
 
Senast ändrad:
Vilka pessimister. Medan ninapenda och Vättlefjäll sov så fick jag nu det jag ville: en tjej kontaktade mig och bjöd ... [resten får Ni gissa Er till].

Vissa satsar andra bara "platsar".

Rekordsnabbt alltså, nå'ra timmar och där satt den! Det tog ju mig en halv kväll vid datorn också - oj, fy på mig vilken tidsförlust [ironi].

....om jag börjar få påhopp för att jag råkat hamna på en desperat medlems sida...
vet inte varför...men det känns obehagligt...
annars tycker jag utsidans forum känns supertryggt på alla sätt och vis liksom...
hittar massa kul folk att klättra med och många intressanta trådar och diskussioner..
/anna

Vad fan är det med dig? Ärligt talat?
Jag begriper ju att du inte är som oss andra men du måste likaväl spela efter enkla, gemensamma regler. Det har var ett otroligt klumpigt övertramp som jag nog tror att Nina garvar åt men uppsåtet var ont, särskilt eftersom det verkar som om kvinors högsta mål i din värld är att vara att vara väna o fina.
Du kan väl känna av tonen o anpassa dig eller dra?
 
Slotte: Du säkert en shysst och bra människa, det betvivlar jag inte. Dock är du lite osmidig i din kommunikation (för egen del blev jag bara paff när jag läste hur du beskrev din etlandsryska vän), och vissa blir nog provocerande av vad som uppfattas som skrävel (om det är sant eller ej, spelar ingen roll). Om du nu är så intuitiv som du säger, så kan du väl försöka känna av stämningen och hitta en fungerande "samtalston".

Mvh /Joel
 
Jag älskar denna trolltråd som jag anser vara den på senare tids mest skojiga tråd på länge !
Fortsätt o skriv Slotte !
Lutar mig tillbaks o intar en kall pilsner, (börjar bli lullig)
Väntar med iver på nästa inlägg ! (och nästa pilsner...)
 

Bilagor

  • imagesxd.jpg
    imagesxd.jpg
    1.5 KB · Visningar: 369
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.