• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Äventyrskompis i småland!

Hej!
Letar efter nya ävntyrskompisar främst i småland. Tjejer som killar. Bor i Ljungby. Allt från att gå en långpromenad med hunden(har en)i skogen till att åka upp till Keb eller vad som. Allt av intresse.
MVH Tobias
 
Tjoho!
Har du några kul äventyrsplaner på gång?!?
Bor i Alvesta, inte så långt ifrån Ljungby...
 
Här var det inte särskilt stor mening att lägga in en efterlysning på äventyrare i småland. Ett svar här och ett på mail. Men två är fler än noll. Det kanske är så att man bor i fel del av sverige för äventyr!?
Tobias
 
Basecamp Småland

Jag tycker det var roligt att någon i skogsäventyrens landskap väcker liv i trollen:) Jag planerar äventyr konstant i mitt huvud, på papper och med jämna mellanrum i realiteten. Ofta blir det små egna privata äventyr både i och utanför sverige men tiden närmar sig mer och mer då det kan bli dags att göra något mer kommersiellt. Jag har två sådanan projekt på gång som nu är i sin utformningsfas. De första kontakterna har tagits men mer har jag inte hunnit än.

Paddling och vandring har varit det som till största delen varit mina äventyr den senaste tiden. Dykning sysslade jag mycket med under 90-talet. Nu har jag även fått intresse för cykling och friluftsmatlagning.

Jag kommer att åka till Frankrike i janurai och planerar Skottland till påsk och Österrike till sommaren. Jag söker också smålänningar för mitt framtida äventyrsbehov. Kanske bara ge oss ut i skogen för att det är så kul eller bilda ett team med högre ställda mål.

Jag har min "hydda" i Nybro, Niklas
 
Hej på er!
Jag är ett styck smålänning på väg att flytta tillbaka (till Växjö) efter ett antal år på drift.
Pysslar en hel del med friluftsliv och liknande. Vandring/fjällturer (sommar som vinter), skidåkning, paddling, mountainbike och lite klättring.

/Ronny
 
Hejsan!

Jag och min sambo bor också i Ljungby och saknar sådana kompisar som gillar äventyr, resor. Vi kan väl hitta på ngt ngn gång.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
L81 Tränings/äventyrskompis i Sthlms området? Träffar 6
kessie Äventyrskompis i Ljungby Träffar 13
Zsofi friluftskompis i södra Småland? Träffar 33

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.