Äventyrsbutiken i Värnamo?

Det de säljer är ofta gamla eller utgående modeller det kommer hela tiden in nytt och ibland finns kläderna bara i udda storlekar. Men man kan göra många fina klipp där, köpte mina Lundhags jakt jubileum för 1500:-
 
Tack för svaret. Jag kommer att stanna till och kolla in affären nästa gång jag har vägarna förbi.

Jag såg att de säljer kläder av märket Pinewood. Är det någon som har erfarenhet av deras produkter och vill dela med sig?
 
Prunus padus; sa:
Tack för svaret. Jag kommer att stanna till och kolla in affären nästa gång jag har vägarna förbi.

Jag såg att de säljer kläder av märket Pinewood. Är det någon som har erfarenhet av deras produkter och vill dela med sig?

De brukar annonsera i jakttidningar och jag tror att någon av deras byxor har testats i tidningen "Jaktmarker & Fiskevatten". Prismässigt ligger de mellan ITAB och Haglöfs.

http://www.pinewood.se/
 
Prunus padus; sa:
Jag såg att de säljer kläder av märket Pinewood. Är det någon som har erfarenhet av deras produkter och vill dela med sig?

Köpte jacka och byxor som jaktkläder. Jag har inte använt dom så mycket, men hittils tycker jag dom är OK och sitter bra.

/Ulf
 
Jag köpte ett par byxor från Pinewood (TC-1200 Technical) för 400:- De verkar prisvärda men jag får väl återkomma med slutgiltigt omdöme när jag använt dem ett tag.
 
Äger du butiken?

Om man nu ska göra smygreklam för någon affär eller dyl.
Kan du inte välja någon bra affär?
Hemsidan ger absolut inget namnet på några tillverkare av friluftskläder och info att deras sockor passar till jakt och friluftsliv.

Ingen vettig människa kan väl rekomendera en sådan hemsida!

Med tanke på alla inlägg du lagt här sen du blev medlem så tror jag du äger butiken själv.

Bara för information... Här på utsidan brukar sådan smygreklam straffa sig hårt här blir folk irriterade på sånt och hellre handlar i andra butiker även om dom kanske är dyrare...

Lycka till med butiken även om du klantade till det här på utsidan, så kan den säkert lura någon...

MVH
Krister
 
Jag gillar inte att man griper något från luften och tror att det är så, jag äger absolut inte äventyrsbutiken, jag är bara väldigt förtjust i den butiken då jag ofta är där och handlar, får man inte rekomendera en butik i forumet eller?

Deras hemsida är väll inte så mycket att hänga i julgranen men jag gillar deras butik.

/micke
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
erito Äventyrsbutiken i Åre konkurs Butiker och leverantörer 2

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.